1

جدایی قطعی دو بازیکن استقلال / از قلعه نویی بابت سکوتش ممنونم

  • کد خبر : 164157
  • ۰۹ تیر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱

مدیرعامل استقلال گفت: «کرار با ما قرارداد دارد و باید مبلغی را به باشگاه پرداخت کند تا جدا شود.»

بهرام افشارزاده در رابطه با غیبت آتیلا حجازی در تمرینات استقلال اظهار داشت: «نمی دانم وضعیت حجازی به کجا انجامید و از دلایل غیبت او خبری ندارم. ۲ جلسه هم با او برگزار کردم و قرار شد که خودش درباره حضور در کادرفنی استقلال تصمیم گیری کند.»

وی درباره اینکه از قلعه نویی تشکر کرده، عنوان کرد: «امیر قلعه نویی یک مربی خوب و با دانش فوتبال این مملکت است و سال ها برای استقلال زحمت کشیده است. من هم تازه در این ورزش نیامدم و می دانم چه کسی خوب است و چه کسی بد. امسال آن شاخصه هایی که باید برای موفقیت داشته باشد، در استقلال برایش به دست نیامد. از اینکه سکوت کرده و علیه استقلال مصاحبه نمی کند، از او تشکر می کنیم. ما هم فصل گذشته از او حمایت صد در صد خودمان را انجام دادیم.»

مدیرعامل استقلال در خصوص وضعیت صادقی و فروزان تصریح کرد: «فروزان امروز به باشگاه می آید تا با نظری جویباری دیدار کند. فکر می کنم که به احتمال فراوان از جمع ما جدا شود. در جریان موضوع امیرحسین صادقی نیستم و بهتر است نظری در این باره توضیح بدهد.»

افشارزاده درباره آشتی کنان رحمتی و طالب لو در تمرین دیروز گفت: «خدا را شکر که این ۲ نفر کدورت ها کنار گذاشتند. هر ۲ نفر برای استقلال زحمت کشیدند و همین که کدورت ها را کنار گذاشتند، جای خوشحالی دارد.»

وی در واکنش به این مساله که گفته می شود آشتی کنان این ۲ نفر فقط صوری بوده، خاطرنشان کرد: «به نظرم اگر این ۲ نفر با هم مشکل داشتند، به سمت هم نمی رفتند. شما اجازه دهید ما کارمان را کنیم. من دیروز وقتی این خبر را شنیدم، خیلی خوشحال شدم.»

مدیرعامل استقلال درباره اینکه عضو پنجم هیات مدیره چه زمانی مشخص می شود، گفت: «مسئولان وزارت ورزش در حال پیگیری هستند و به زودی نفر پنجم هم مشخص می شود. مهم در شرایط فعلی این است که باشگاه سروسامان گرفته و همه چیز سر جای خودش است.»

وی درباره جدایی احتمالی جاسم کرار اذعان داشت: «کرار با ما قرارداد دارد و باید مبلغی را به باشگاه پرداخت کند تا جدا شود. سال گذشته هر زمانی که پول می خواست به او می دادیم. الان هم از ما درخواست پول کرده و ما هم توان پرداخت مبلغ بالایی که او گفته را نداریم. به همین دلیل کرار به زودی از جمع ما جدا می شود.»

کاپ

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=164157

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر