2

لحظه تاریخی درحال فرارسیدن است / رئیس جمهوری بزرگترین وعده انتخاباتی خود را به انجام رساند

  • کد خبر : 165142
  • ۲۲ تیر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۶

معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور گفت: این پیروزی، متعلق به ایران، مقام معظم رهبری، ملت و دولت و همه مردم و سیاسیون و موافقین و مخالفین و منتقدین است.

حمید ابوطالبی معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور با اشاره به دیدار شب گذشته رئیس‌جمهور با بانوان و سخنرانی وی در این جلسه گفت: دکتر روحانی شب گذشته گفته وعده‌ای که در دوران انتخابات، به مردم برای حل معضل هسته‌ای دادم، تا بدین‌ جا عملی شده است.

وی افزود: چراکه دکتر روحانی، وعده”تعامل سازنده”را داده بود و اکنون که تعامل سازنده، در حال پیروزی است، ایشان می‌گوید به وعده خود در انتخابات عمل کرده است.

معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور با بیان این مطلب که اصل تعامل و مذاکره، فضیلتی خردمندانه و متمدنانه است؛ تعامل و مذاکره، نماد قدرت ملی است؛ تعامل و مذاکره راهی برای عبور از بحران‌ها است، اظهار داشت: دکتر روحانی بزرگترین وعده انتخاباتی خود که امری ملی و مورد نظر رهبری بود را به انجام رساند؛ ایشان در واقع هم خواست ملی وهم نظر رهبری را به کرسی نشانده است.

ابوطالبی خاطرنشان کرد: این مذاکرات مبتنی بر قدرت ملت ایران؛ فتوای رهبری؛ سیاست نرمش قهرمانانه ایشان و درایت‌ها وسیاست‌ورزی‌های هنرمندانه دکتر روحانی بوده است. این مذاکرات سه ویژگی داشت: بین‌المللی و با قدرت‌های جهانی بود؛ در اوج بی‌اعتمادی طرفین صورت می‌گرفت؛ بازیکنان و تماشاگران، هر دو نقش‌آفرینی می‌کردند.

وی تصریح کرد: روحانی توانست در عرصه خارجی قدرت ملی، توان دیپلماسی و هنرمذاکراتی و در عرصه داخلی انسجام و یکپارچگی، وحدت ملی و همدلی و همزبانی را به نمایش بگذارد. لذا توافق که انجام و قطعنامه که صادرشود، تمامی طرف‌های مذاکرات مجبور به تایید آن خواهند بود از شورای امنیت تا اتحادیه اروپا و از آنجا تا کنگره آمریکا.

تسنیم/ابوطالبی با بیان این مطلب که حتی کنگره هم نمی‌تواند آن را رد کرده و اعتبار و امضای بین‌المللی آمریکا را خدشه‌دار کند. در دادگاه قانون اساسی آمریکا مطالب جالبی در خصوص کنگره هست، اظهار داشت: لذا لحظه تاریخی در حال فرارسیدن است؛ این لحظه، فقط حل موضوع جعلی هسته‌ای ایران نیست، بلکه لحظه برتری مذاکره برمقابله وپیروزی فضیلت است.

وی خاطرنشان کرد: این پیروزی، متعلق به ایران، مقام معظم رهبری، ملت و دولت و همه مردم و سیاسیون و موافقین و مخالفین و منتقدین است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=165142

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر