1

هافبک برزیلی استقلال دوشنبه در تهران/ ابهام در وضعیت یعقوب کریمی

  • کد خبر : 165478
  • ۲۵ تیر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۱

عضو کمیته نقل و انتقالات استقلال از حضور هافبک برزیلی برای حضور در تمرینات استقلال در هفته جاری خبر داد.

امیر حسین صادقی امروز ظهر در دفتر باشگاه استقلال حاضر شد و طبق گفته یکی از اعضای کمیته نقل و انتقالات این بازیکن صحبت‌هایی را در خصوص فسخ قرارداد خود با آبی پوشان انجام داد.

طبق شنیده‌ها از منابع آگاه گفته می شود شاهرخ سبک دست عضو پنجم هیئت مدیره استقلال که در حال حاضر حامی مالی این باشگاه نیز است اولین واریزی خود را برای این تیم انجام داده و قرار است مطالبات بازیکنان از این طریق انجام شود.

با توجه به اینکه روز گذشته بهرام افشار زاده مدیر عامل باشگاه استقلال صحبت‌هایی را در خصوص پیوستن یعقوب کریمی با مهرزاد خلیلیان مدیرعامل باشگاه سپاهان انجام داده بود اما هنوز وضعیت این بازیکن در هاله ای از ابهام قرار دارد و رضایت نامه کریمی هنوز از سوی مسئولان سپاهان صادر نشده است و این بازیکن برای رفع مشکل خود باید خودش دست به کار شود.

تیم فوتبال استقلال تهران امروز عصر در یک بازی تدارکاتی به مصاف تیم نیروی زمینی خواهد رفت و آبی پوشان بعد از آن راهی تهران خواهند شد و روز جمعه تمرینات تیم طبق تصمیم کادر فنی تعطیل است و آبی پوشان از روز شنبه تمرینات خود را پیگیری می کنند.

امیری عضو کمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال در خصوص هافبک طراح برزیلی اظهار کرد: هافبک برزیلی مد نظر مسئولان این تیم قرار است دوشنبه هفته آینده برای ثبت قرارداد خود به تهران بیاید و این بازیکن از سوی کادر فنی مورد تایید قرار گرفته است.

وی بیان کرد: با توجه به بررسی های صورت گرفته در نظر داریم دو بازیکن خارجی را برای فصل آتی جذب نماییم اما هنوز همه چیز در حال بررسی است و مطمئن باشید زمانی که قرارداد بازیکنان نهایی شود اعلام خواهیم کرد.

وی در خصوص وضعیت یعقوب کریمی عنوان کرد: هنوز وضعیت این بازیکن تغییری نکرده است و حضور او در استقلال منتفی نیست البته همه چیز بستگی به خود او دارد با توجه به اینکه باشگاه سپاهان درخواست مبلغ ۲۵۰ میلیون بابت رضایت نامه این بازیکن کرده است بنابراین کریمی باید خودش با رفتن به سپاهان مشکلش را حل کند در غیر این صورت مجبور هستیم بازیکن دیگری را جایگزین او کنیم.

وی درباره حضور امیرحسین صادقی در باشگاه استقلال عنوان کرد: باشگاه از امیرحسین صادقی دعوت کرده بود که برای بررسی برخی مسائل حضور پیدا کند و برهمین‌اساس نظری جویباری امروز جلسه‌ای را در خصوص جدایی وی در فصل آینده با این بازیکن برگزار کرد و صحبت های لازم در این خصوص صورت گرفت.

پورحیدری مدیر فنی تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه آیا سبک دست اولین واریزی را برای باشگاه انجام داده است یا خیر افزود: اطلاعی از این موضوع ندارم و نظری جویباری در این مورد می تواند نظر بدهد.

وی در مورد حضور هافبک طراح برزیلی عنوان کرد: دوشنبه هفته آینده این طراح به ایران خواهد آمد و کارهای اولیه صورت گرفته و این بازیکن مورد تایید مسئولان تیم است.

پورحیدری در خصوص وضعیت یعقوب کریمی عنوان کرد: این بازیکن هنوز نتوانسته رضایت خود را از باشگاه سپاهان دریافت کند و باید ببینیم وضعیت او در آینده به چه صورت خواهد بود.

وی در خصوص وضعیت نقل و انتقالات باشگاه استقلال افزود: به طور حتم با جذب یک هافبک خارجی به دنبال یک بازیکن دیگر برای فصل آتی خواهیم بود.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه چه زمانی قراردادهای بازیکنان در هیئت فوتبال به ثبت خواهد رسید افزود: از این موضوع اطلاعی ندارم و اعضای کمیته نقل و انتقالات در خصوص این زمینه اطلاع خواهد داشت.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امروز آخرین روز اردوی بازیکنان در کردان کرج می باشد.

yjc.ir

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=165478

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر