6

ماجرای رسوایی اخلاقی رایان گیگز + تصویر

  • کد خبر : 1661
  • ۲۳ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۸:۳۶

خبرآنلاین، روزنامه «سان» نوشت، رایان گیگز که تحت تاثیر این اتفاقات کانون خانواده اش را در حال از هم پاشیدن می بیند از همسرش درخواست کمک کرده تا بتواند زندگی خود را حفظ کند. زندگی شخصی او بعد از فاش شدن رابطه اش با یک زن ولزی و همچنین هشت سال رابطه اش با «ناتاشا»همسر […]

خبرآنلاین، روزنامه «سان» نوشت، رایان گیگز که تحت تاثیر این اتفاقات کانون خانواده اش را در حال از هم پاشیدن می بیند از همسرش درخواست کمک کرده تا بتواند زندگی خود را حفظ کند.

زندگی شخصی او بعد از فاش شدن رابطه اش با یک زن ولزی و همچنین هشت سال رابطه اش با «ناتاشا»همسر برادرش به شدت رو به ویرانی گذاشت. طبق گزارشها کاپیتان منچستریونایتد به همسرش «استیسی» گفته که او به طور جدی خواهان از بین بردن مشکلات مربوط به مسائل جنسی خود است و در این راه به دنبال یک مرکز روانشناسی حرفه ای در این مورد است تا بتواند مشکل خود را حل کند و جلوی از بین رفتن خانواده اش را بگیرد.
یک منبع نزدیک به رایان گیگز اعلام کرد: «رایان هیچ حق انتخابی ندارد. او به استیسی گفته که هرکاری می کند تا خانواده اش را حفظ کند. او پیشنهاد حضور در یک کلینیک تخصصی را داده است.» استیسی، مادر دو فرزند گیگز، نیز به نظر می رسد که حاضر شده به همسر خیانتکار خود کمک کند. استیسی به یکی از دوستان نزدیکش گفته: «رایان دچار یک بیماری است و من باید به او کمک کنم. تا زمانی که او به قولی که داده عمل کند زندگی ما سرپا باقی خواهند ماند. او هرگز عاشق زن دیگری نبوده و ناتاشا یک دروغگوی بزرگ است. اگر به قولش عمل کند خانواده ما دوباره شکل سابق خود را خواهد یافت.
رسوایی های جدید
اما ناتاشا همسر «رودری» (برادر رایان) دیروز دوباره خبرساز شد و ادعا کرد که پیش از ازدواج با رودری، از رایان گیگز باردار شده و در آن زمان رایان با پرداخت مبلغی سنگین به او، خواسته که سقط جنین کند و این موضوع را با هیچکس در میان نگذارد. جدیدترین خبر در مورد آقای کاپیتان هم این است که یکی از بازیگران زن مجموعه « Big Brother » نیز مدعی شده که با این ملی پوش ولزی رابطه داشته است.
«لیزا جینس» گفته این ماجرا به خیلی پیشتر از برملا شدن رسوایی‌های فعلی رایان گیگز برمی گردد، یعنی زمانی که هر دوی آنها مجرد بوده اند. او البته گفته که باورش نمی شود که گیگز به همسر خود خیانت کرده باشد!
رشد تیراژ روزنامه های انگلیسی
ماجرای رسوایی اخلاقی رایان گیگز هرچند برای این اسطوره تحقیر شده، گران تمام شد اما برای برخی رسانه های انگلیسی پرفایده بود چرا که باعث افزایش چشمگیر تیراژ اکثر این روزنامه ها در ماه می (۱۱ اردیبهشت-۱۰ خرداد) شد.
طبق آخرین آمار ارائه شده از سوی هیات بازبینی تیراژ رسانه های انگلیسی، در ماه می فروش کلی مطبوعات این کشور ۳۸/۱درصد نسبت به ماه گذشته رشد داشته است. روزنامه «سان» که بابت اخبار زرد و حاشیه ای خود معروف است و در قضیه رایان گیگز نیز سنگ تمام گذاشت (!) با رشدی ۲۹/۲ درصدی در ماه گذشته رو به رو شد و به تیراژ ۲۸۴۶۹۰۵ نسخه رسید.
روزنامه «دیلی استار» که به صورت سریالی و تمام صفحه ماجرای رسوایی اخلاقی گیگز و ارتباط او با «ایموگن توماس» را پوشش می داد با رشد ۴۳/۱ درصدی نسبت به ماه گذشته به تیراژ ۷۰۲۰۴۴ رسسید هرچند که نسبت به سال گذشته در همین موقع ۱۶/۱۲ درصد کاهش تیراژ داشته. روزنامه «دیلی میرر» رشد کمی داشته اما آنها هم از مزایای پوشش اخبار گیگز بی نصیب نماندند و با رشدی ۳۵/۰ درصدی به ۱۱۶۸۶۶۴ نسخه تیراژ رسیدند.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=1661

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر