3

مادرانی که هزاران شهید و جانباز را در دامان خود پرورش داده اند در کدامین دخمه زندگی می کنند؟!+ تصاویر

  • کد خبر : 1664
  • ۲۳ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۸:۴۱

پایگاه اطلاع رسانی شهدای ایران، فرخ امینی صالح پور یکی از هزاران مادر شهیدی است که با آنکه ۵ جانباز تقدیم انقلاب کرده امروز با جسم بیمارش مجبور است به دلیل مشکلات مالی  در زیر زمین کثیف و محقر خانه ای در محله شاد آباد زندگی کند. این مادر ۷۷ ساله به مدت ۳ سال […]

پایگاه اطلاع رسانی شهدای ایران، فرخ امینی صالح پور یکی از هزاران مادر شهیدی است که با آنکه ۵ جانباز تقدیم انقلاب کرده امروز با جسم بیمارش مجبور است به دلیل مشکلات مالی  در زیر زمین کثیف و محقر خانه ای در محله شاد آباد زندگی کند.

این مادر ۷۷ ساله به مدت ۳ سال است که در این مکان استیجاره ای زندگی می کند و به دلیل کمبود اکسیژن موجود در فضای زیر زمین چندین بار بی هوش شده است.

نکته تاسف بار دیگر این است که بارها از طرف شهرداری تهران برای ایشان اخطاریه صادر شده است که این مکان انباری بوده و مجوز مسکونی ندارد.

اما سوالی که در اینجا مطرح می گردد این است که وظیفه کدام ارگان است به خانواده های شهدا و جانبازان رسیدگی نماید؟ آیا بایدبرویم سراغ سازمان های هوانوردی و تربیت بدنی که  کسی جوابگو باشد.

آقایان مسئول لطفا این عکس ها را ببینید:

و چه خوش گفت و حسبک داء آن تبیت ببطنه و حولک اکباد تحنّ الى القدّ « تو را این درد بس که شب با شکم سیر بخوابى و در اطراف تو گرسنگانى باشند در آرزوى پوست بزغاله ‏اى »

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=1664

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر