3

آخرین وضعیت نقل و انتقالات استقلال؛ مشکل پروپیچ برای ثبت قرارداد

  • کد خبر : 166573
  • ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰

علی نظری جویباری در گفتگو با رادیو ورزش اظهار داشت: «ما در رابطه با آماده سازی چون کمی دیر شروع کردیم شاید عقب باشیم اما درباره نقل و انتقالات ما طبق لیست سرمربی کار کردیم و باید نظر مردم را بدانیم.»

وی در پاسخ به این سوال که چند درصد از لیست سرمربی را گرفتید، افزود: «ما ۹۵ تا ۹۸ درصد را لیست مظلومی را تامین کردیم. در یک مورد فقط باشگاه مقابل به ما بازیکن را نداد. در سایر موارد از باشگاه های صبا و استقلال خوزستان نیز بازیکن گرفتیم. تا به حال رحمتی، انصاری، مجیدی، ریوالدو، اسماعیلی، چشمی را جذب کردیم. امروز نیز قرارداد ابراهیمی، حیدری، کریمی و بازیکن خارجی در صورت پاسخ فیفا ثبت می شود.»

عضو کمیته نقل و انتقالات استقلال در خصوص اینکه مشکل پروپیچ برای ثبت قرارداد چیست، تصریح کرد: «این بازیکن به وقت محلی بازی روز پنجشنبه اش ساعت ۱۰:۳۰ شب به اتمام رسیده است و به وقت ما ۴۵ دقیقه بعد از ۱۲ شب بازی کرده است. ما از فیفا استعلام گرفتیم تا دیگر مشکلی که برای بازیکن راه آهن پیش آمده بود، برای ما پیش نیاید. فکر می کنم امروز و نهایتا تا فردا فیفا به ما جواب بدهد. یک سری می گویند که ساعت به وقت محلی مهم است و یک سری هم می گویند به وقت باشگاهی که می خواهد جذب کند.»

وی همچنین اضافه کرد: «ما فرصت داریم که قرارداد این بازیکن را ثبت کنیم چون او بازیکن آزاد است. البته شاید به بازی سیاه جامگان نرسد اما از هفته بعد می تواند بازی کند.»

نظری در پایان در خصوص جدایی بیگ زاده و صادقی گفت: «ما دیروز جلسه ای را با بیگ زاده و حضور خود مظلومی داشتیم که خودش خواست برود. همچنین صادقی نیز در لیست مازاد مظلومی بود و او از ما جدا شد.»

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=166573

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر