1

ایران قدرتمند” در سایه عشق به ولایت و شوق شهادت

  • کد خبر : 167523
  • ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۳

حجت الاسلام والمسلمین دکتر یحیی صالح نیا در توصیف فضیلت فرج امام عصر(عج) در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت : انتظار فرج بزرگترین عبادتی است که برای امت پیامبراکرم (ص) وجود دارد و فضیلت انتظار با هیچ عمل دیگری قابل قیاس نیست .

ایشان تصریح کرد : به منتظرین ظهور پاداشی برابر با هزار شهید از شهدای احد داده می شود و خوفی از آخرت برای آن ها وجود نخواهد داشت . لیکن آن ها با لقب اولیا الله خوانده می شوند . وی در ادامه افزود : یکی از راه های ایجاد فرهنگ انتظار در درون انسان اقامه حماسه فرهنگ عاشورای حسینی با توسل به صفات و ویژگی های یاران آن حضرت است .

خطیب جمعه غرب تهران با اشاره به بیست و پنجم شوال المکرم مصادف با شهادت امام جعفر صادق در وصف سیره اخلاقی و عبادی ایشان گفت  : کسانی که از حضرت در خصوص فرج و انتظار فرج می پرسیدند ، ایشان پاسخ می دادند : هرکس که در خط ولایت باشد ، انتظار فرج برای او همان فرج است .

وی در خصوص اهمیت احسان به والدین و همچنین تداوم صله رحم از آن امام معصوم (ع) افزود: حق‌تعالی بهشت را آفرید و آن را معطّر و خوشبو گردانید و بوی آن تا دو هزار سال مسافت می‌رسد ولی دو گروه بوی آن را استشمام نمی کنند ؛ یکی کسی که عاقّ پدر و مادر شده باشد و دیگری کسی که قطع کننده‌ی رحم باشد .

امام جمعه غرب تهران با شاره به حادثه کودک سوزی اخیر خاطر نشان ساخت: رژیمی که به عداه ای از صهیونیست های افراطی دستور محاصره خانه ای را بدهد که در آن طفل شیرخوار بی گناهی سوزانده شود ، چنین رژیمی که بر محور باطل می چرخد اساسا از بین رفتنی است .

وی اذعان داشت : در جهانی که جنگ می افروزند وقلدری می کنند و کودک می سوزانند و سرمی برند وبه وحشیها اسلحه می فروشند، ایران قدرتمند با جوانان مسلّح به عشق ولایت و شوق شهادت بی هیچ صدمه ای پیش خواهد رفت و خار چشم دشمنان خدا و دشمنان امام عصر خواهد شد.

 

 

دکتر صالح نیا در پایان افزود : مسلمین باید وحدت خود را حفظ کنند و در دام آتش فتنه آن ها نیوفتند و زمینه را برای حجمه اقتصادی و نظامی رژیم کودک کش صهیونیست آماده نکنند . خوشبختانه با حمله یهودی ها به یمن آبرویشان برباد رفت و همه فهمیدند که آن ها نمی توانند رهبران جهان اسلام باشند.

این نشانگر نابودی صهیونیست ها است .

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=167523

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر