2

حمله تند روشن به بازیکن جنجالی استقلال: بچه جون سرت را پایین بینداز و ساکت شو

  • کد خبر : 168133
  • ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۶

پیشکسوت استقلال گفت: «علیه فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی، باشگاه استقلال، ایران و… حرف زده و بی‌احترامی می‌کند و آقایان کاری باهاش ندارند.»

حسن روشن حرفش را راحت می‌زند. او هر آنچه را ببیند بر زبان می‌آورد. پیشکسوت سال‌های دور استقلال همچنان از جاسم کرار انتقاد می‌کند و می‌گوید تا زمانی که اخلاقش را درست نکند این وضعیت ادامه‌دار است!

اظهارات روشن را در ادامه می خوانید:

* سر و صدای عجیبی می‌آید، می‌خواهید بعداً تماس بگیرم.

– نه، در مراسم ختم یکی از دوستان نزدیکم هستم. بنده خدا چند روز پیش با تریلی تصادف کرد و به رحمت خدا رفت. مرحوم حاج‌حسن ملکی از خیرین و افراد نیکوکار کلاردشت بود، خدا رحمتش کند.

* خیلی‌ها بر این باور هستند که عیار واقعی استقلال مقابل ذوب‌آهن مشخص می‌شود.

– خب این حرف کاملاً درست است. استقلال اگر چه توانسته در دو هفته ابتدایی لیگ برتر به دو پیروزی باارزش دست پیدا کند اما حریفان استقلال تیم‌هایی نبودند که بخواهند سد راه این تیم بشوند اما شرایط ذوب‌آهن کاملاً متفاوت است.

* ولی ذوب‌آهن برخلاف استقلال، لیگ برتر را با دو شکست استارت زده است.

– این دو باخت نیز معیار خوبی برای سنجش قدرت ذوب‌آهن نیست. آنها نسبت به فصل گذشته کمترین تغییرات را داشته‌اند. اگر در خاطرتان باقی مانده باشد در لیگ سال قبل آنها در هفته‌های ابتدایی نتایج بدی گرفتند اما به یک‌باره متحول شدند و به نظر من بهترین عملکرد را داشتند. همیشه در هفته‌های ابتدایی این‌چنین است. به طور حتم ذوب‌آهن که روبه‌روی استقلال قرار خواهد گرفت متفاوت است.

* فکر می‌کنید استقلال برنده این بازی باشد؟

– من که زندگی‌ام را در استقلال بوده‌ام دوست دارم ببرند. برخی اوقات از من می‌پرسند چرا انتقاد می‌کنید این انتقادات یعنی که دوست ندارید استقلال موفق باشد اما اصلاً این‌طور نیست. من روشن چون دلم می‌سوزد حرف می‌زنم. نمی‌توانم و طاقت ندارم برابر اشتباهات و مسائلی که می‌دانم ضرر می‌زند سکوت کنم. به خدا، من عاشق استقلال هستم اما هر جایی مشکلی را ببینم می‌گویم، مثلاً این پسره کرار؛ او حاشیه درست می‌کند و آن وقت من حرفی نزنم؟

* اتفاقاً کرار گفته از حسن روشن توقع نداشتم مرا آفت استقلال بنامد!

– پس توقع داشت بگویم کرار الماس استقلال است؟ برو آقا، او از آفت هم برای استقلال بدتر است. من بارها گفته‌ام و باز هم می‌گویم اگر این پسره برای استقلال حاشیه‌سازی می‌کند، مشکل، قلعه‌نویی و افشارزاده هستند. آنها اگر پارسال به او رو نمی‌دادند به خودش جرأت نمی‌داد این رفتارهای امروزی را نشان دهد. هر روز یک حاشیه جدید درست می‌کند. یک روز قهر می‌کند، یک روز تمرین نمی‌رود، یک روز در باشگاه داد و بیداد راه می‌اندازد، یک روز اردو را به هم می‌ریزد و می‌گوید اگر پولم را ندهند بازی نخواهم کرد. با این اتفاقات نگویم آفت است؟ بابا، استقلال بزرگ است و اجازه نمی‌دهم یک بازیکن عراقی شخصیت این تیم را زیر سؤال ببرد. من، برادر شهید هستم. در مراسم ختم غلامحسین‌خان مظلومی یک جانباز را دیدم روی ویلچر نشسته بود، اکسیژن داشت و به زور نفس می‌کشید. می‌گفت نمی‌دانم تا کی زنده هستم، او پول اینها را می‌گیرد و توهین می‌کند. علیه فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی، باشگاه استقلال، ایران و… حرف زده و بی‌احترامی می‌کند و آقایان کاری باهاش ندارند. پول می‌گیری بازی کن و حرف زیادی نزن. سرت را بینداز پایین و مثل یک بچه خوب ساکت باش. عماد رضا چند سال پیش در فوتبال ایران بود. از نظر فنی سطح خیلی بالاتری نسبت به کرار داشت. هر جا هم بود حاشیه‌ای نبود. او تا وقتی این حاشیه‌ها را داشته باشد آفت استقلال است.

خبر ورزشی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=168133

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر