1

برانکو: اگر سوشا مکانی بود حداقل از ۷ امتیازمان دفاع می کردیم

  • کد خبر : 168391
  • ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۴

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:اگر سوشا مکانی در این سه بازی درون دروازه ما بود ما حداقل از ۷ امتیازمان دفاع می کردیم.

برانکو ایوانکوویچ پس از پایان جلسه خود با علی اکبر طاهری درباره شرایط پرسپولیس اظهار داشت:طبیعی است که وضعیت خوبی نیست وقتی تیم می‌بازد، اما مستحق باخت نبودیم هم در بازی استقلال خوزستان و بدتر از آن در بازی با سپاهان اما این فوتبال است که گاهی تیمی که یکی دو اشتباه می‌کند حریف از آن استفاده می‌کند ما باختیم اما ضعیف‌تر از حریف نبودیم و بهتر از آنها هم بودیم.

وی درباره وضعیت داوری بازی پرسپولیس مقابل سپاهان و اعتراضات باشگاه پرسپولیس در این باره گفت:من از شما می پرسم. آیا اعتراض ما درست است یا خیر. ما باید اعتراض کنیم. من فقط ۵ نکته را می گویم. خطای روی طارمی دقیقه ۵، شانس گلی که داشتیم، یک کارت قرمز باید به بازیکن سپاهان داده می شد و ضربه پنالتی به اشتباه پنالتی به اشتباه گرفتهشد.سه خطایی که روی امید شد حداقل یکی پنالتی بود. بازیکن ما هادی نوروزی را در بازی قبل اخراج کردند اما با همان معیار سه بازیکن آنها اخراج نشدند. حالا خودتان بگویید ما حق داریم به داوری اعتراض کنیم یا نه؟

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه در خصوص قعرنشینی پرسپولیس که در تاریخ این باشگاه بی سابقه بوده چه صحبتی دارد بیان داشت:طبیعی است فقط با برد می شود این قعرنشینی را جبران کرد. درست است ما در قعر جدول هستیم اما استحقاق این مقام را نداشتیم. اگر ضعیف بازی می کردیم و اگر حریف قوی بود این صحبت درست بود.

وی در مورد وضعیت محسن مسلمان و جانشینی او به جای نوری گفت: این دو بازیکن از نظر بازی خیلی باهم متفاوت هستند و ۱۰ روز قبل از شروع مسابقات به ما ملحق شد.  او و حیدریه باهم آمدند می‌دانید چرا حیدریه بازی کرد؟ چون بابک حاتمی شب قبل مسموم و بیمار شده بود ولی خوب بازی کرد هرچند مصدوم هم شد. یکی از دلایلی هم که حیدریه مصدوم شد این بود که صدرصد آماده نبود. تجربه به من می‌گوید او یکماه دور از میادین خواهد بود البته باید از پایش عکس گرفته شود.

برانکو در مورد بازی با ذوب آهن گفت: ذوب آهن نه فقط مقابل استقلال که مقابل سپاهان هم خوب بازی کرد و در بازی با استقلال این مسئله را نشان داد و ثابت کرد و بازی سختی با این تیم خواهیم داشت.

وی در مورد اینکه مهاجم جدید و خارجی پرسپولیس چه شرایطی خواهد داشت، گفت: جری هم نیاز به تمرین دارد و تمرین و تمرین.

وی درباره بازگشت  سوشا مکانی و احمد نورالهی برای بازی ذوب آهن خاطرنشان کرد:اگر سوشا مکانی در این سه بازی درون دروازه ما بود ما حداقل از ۷ امتیازمان دفاع می کردیم چون جزو لیدرهای ماست و نه فقط دروازه بان پرسپولیس. طبیعی است که صادقی با شش جلسه تمرین نمی تواند مثل او باشد. نورالهی در کورس رقابت است. متاسفانه او کتفش را عمل کرد و می دانستیم که چند هفته ای او در اختیار ما نیست اما یکی از بازیکنانی است که بیشترین پتانسیل را دارد.

برانکو درباره اینکه برخی می گویند یکی از دلایل بد بازی کردن کفشگری در برابر سپاهان دادن کاپیتانی به او بود،گفت:اومانیا بازیکن بسیار باتجربه ای است. اما کفشگری بازیکن باتجربه تری است. کفشگری خیلی خوب بازی کرد اما کمی به زمان احتیاج دارد.

 

وی در مورد بازیکن جدید گفت: امکان جذب بازیکن را در حال حاضر نداریم تا نیم فصل دیگر نمی‌توانیم بازیکن بگیریم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=168391

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر