4

دروازه بان ذوب آهن باید اخراج می شد/ پنالتی پرسپولیس باید تکرار می شد

  • کد خبر : 168838
  • ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲

قضاوت فغانی در بازی پرسپولیس و ذوب آهن پر از استرس و فشار روانی بود و به دلیل شریط بیرونی حاکم بر او تمرکز لازم را نداشت و عنایت باز هم در چیدمان داوری اشتباه کرد.

حیدر سلیمانی در خصوص صحنه‌های داوری پرسپولیس و ذوب آهن اظهار کرد: در دقیقه ۳۹ در کنار خط طولی بازیکن ذوب آهن در یک حرکت غیر ورزشی پیراهن مهاجم پرسپولیس را کشید که فغانی از دادن کارت زرد امتناع کرد.

پیشکسوت داوری ادامه داد: دقیقه ۳۹ فغانی خطای دروازه بان ذوب آهن که نمونه بی‌احتیاطی بود بر روی مهاجم پرسپولیس را ندید که موجب اعتراض نیمکت نشینان پرسپولیس شد اگر آن خطا به درستی اعلام می‌شد دروازه‌بان ذوب آهن باید اخراج می شد.

کارشناس داوری تصریح کرد: دقیقه ۵۴ اعلام ضربه پنالتی به سود پرسپولیس کمی با تاخیر کاملا صحیح بود اما در حین ضربه پنالتی و قبل از زدن ضربه دروازه بان ذوب آهن یک متر به جلو آمد که کمک داور اول باید دستور تکرار ضربه پنالتی را می داد ولی متاسفانه کمک داور شجاعت لازم را نداشت.

سلیمانی در خصوص اعتراض پرسپولیسی ها به اعلام پنالتی علیه این تیم در دقیقه ۸۶ گفت: در این صحنه آنچه که از تصاویر تلویزیونی مشخص است توپ به دست بنگر برخوردی نداشت و به پهلوی وی برخورد کرد و فغانی نتوانست صحنه را خوب ببیند و روی حدس و گمان این صحنه را به اشتباه پنالتی اعلام کرد.

وی هم‌چنین در پایان اظهار کرد: فغانی برگشت بدی داشت و متاسفانه قضاوت خوبی را انجام نداد و عنایت باز هم در چیدمان داوری اشتباه کرد. کاش فغانی با یک بازی که پخش مستقیم سراسری نبود به میدان برمی‌گشت و این‌طور سلاخی نمی شد.

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=168838

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر