1

پرسپولیسی برای مدافع فراری دردسر درست می کنند؟

  • کد خبر : 170687
  • ۲۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۸

این بازیکن در طول یک سال گذشته با مشکلات زیادی روبرو بوده است. او با سر و صدای زیادی از مس کرمان جدا شد و به پرسپولیس رفت.

کارت معافیت مهرداد پولادی باطل شده است. این بازیکن در طول یک سال گذشته با مشکلات زیادی روبرو بوده است. او با سر و صدای زیادی از مس کرمان جدا شد و به پرسپولیس رفت. آن پرونده برای مهرداد دردسرهایی داشت. پس از آن هم او با جنجال زیادی از جمع قرمزها رفت. پولادی رضایتنامه اش را در شرایطی از پرسپولیس گرفت که این باشگاه به شدت معترض بود. رای صادره هم هیچگاه مورد تائید این باشگاه قرار نگرفت. پولادی حالا علاوه بر مشکل کارت معافیتش، بر سر این پرونده هم مشکلاتی دارد.

 

به گزارش منابع خبری از فدراسیون فوتبال، پرسپولیسی ها در فرجه قانونی به رای پرونده پولادی اعتراض کرده و خواهان تجدید نظر ویژه شده اند. علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال هم پای این اعتراض را امضا کرده و به مسئولان دستور رسیدگی داده است. یک فرد آگاه در فدراسیون فوتبال درباره علت اعتراض پرسپولیسی ها می گوید: «آنها می گویند طبق قراردادی که مهرداد با پرسپولیس بسته بود، باید بعد از جدایی از تیم تمام پولی را از باشگاه گرفته بود، بازمی گرداند که این کار را نکرده است.» همچنین به ادعای آنها پولادی باید ۲۰ درصد از قرارداد خود با الشحانیه را به عنوان حق ترانسفر به قرمزها می داد که گویا رقم نزدیک به ۶۰ هزار دلار است.
پرسپولیسی ها امیدوارند این پرونده را به سرانجام برسانند. از فدراسیون خبر می رسد در صورتی که قرمزها بتوانند به نفع خود رای بگیرند، نامه ای برای فیفا ارسال می شود که شاید مانع از ادامه فعالیت مهرداد با الشحانیه شود. پرسپولیسی ها و مسئولان فدراسیون هنوز توضیح زیادی درباره این پرونده نداده اند اما بی شک انتشار این خبر می تواند در روزهای آینده تکلیف را روشن کند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=170687

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر