1

زرگر: سوت‌های اشتباهم در بازی استقلال – راه‌آهن را می‌پذیرم/ احتمالا از داوری کنار بروم

  • کد خبر : 171225
  • ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۴

داور دیدار تیم‌های فوتبال استقلال – راه‌آهن اعلام کرد که با توجه به هجمه‌ های اخیر احتمال دارد از قضاوت کردن انصراف دهد.

حسین زرگر در مورد اتفاقات دیدار استقلال – راه‌آهن اظهار داشت: از زمانی که پول وارد فوتبال شد، مظلوم‌تر از قشر داوری وجود ندارد که مورد حمله قرار بگیرد. این مسئله را قبول دارم که ما بدون اشتباه نیستیم اما آیا برابری در برخورد با بازیکن متخلفی که پول آنچنانی می‌گیرد با داوری که پولی نمی‌گیرد، وجود دارد؟ این یک علامت سؤال بزرگ است که پاسخی داده نشده است.

 

وی با تاکید بر اینکه داوران هم اشتباه می‌کنند، با اشاره به قضاوت روز گذشته‌اش گفت: اشتباهاتم در بازی استقلال – راه‌آهن را می‌پذیرم. در صحنه اخراج درواز‌ه‌بان راه‌آهن، کارتی که دادم درست بود اما قبل از آن، بازیکن استقلال مرتکب خطا شده بود که این صحنه را ندیدم. باید از مجموعه راه‌آهن و مهدی تارتار بابت این موضوع عذرخواهی کنم.

این داور کشورمان در خصوص انتقادات محسن ترکی علیه فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی به دلیل عدم برخورد با هجمه‌های اخیر علیه داوری تصریح کرد: با صحبت‌های ترکی صددرصد موافقم. داوران با کمترین قرارداد و امکانات، با عشق کارشان را انجام می‌دهند. اعتراض حق مسلم تیم‌ها است و همه جای دنیا اعتراض وجود دارد اما اگر مسئولان نمی‌توانند جلوی تهمت‌هایی که به داوران زده می‌شود را، بگیرند، مجبور هستیم خودمان فکری به حال خودمان کنیم.

تسنیم/زرگر ادامه داد: وقتی با تهمت‌هایی که زده می‌شود، آبروی‌مان در خطر باشد و زندگی خصوصی‌مان تحت‌تاثیر قرار بگیرد، ناچاریم خودمان کنار بکشیم تا آرامش داشته باشیم. با این شرایط احتمال دارد از داوری بروم. مربی و بازیکن میلیاردی هم اشتباه می‌کنند اما زمانی که داور اشتباه می‌کند، آن را بزرگ می‌کنند.

وی عنوان کرد: هجمه‌ علیه داوری از هفته نخست آغاز شد و هر هفته هم بیشتر می‌شود. امیدوارم مسئولان فکری به حال این شرایط کنند تا هجمه‌ها کمتر شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=171225

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر