4

اصل موضوع افزایش حقوق کارمندان در دولت تصویب شد

  • کد خبر : 1714
  • ۲۴ خرداد ۱۳۹۰ - ۹:۵۲

وزیر امور اقتصادی و دارایی از تصویب افزایش حقوق کارمندان در جلسه دو روز پیش دولت (یکشنبه) خبر داد. شمس‌الدین حسینی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: اصل موضوع افزایش حقوق کارمندان در جلسه‌ اخیر دولت تصویب شد، اما جزییات آن از سوی معاون توسعه‌ مدیریت و سرمایه‌ انسانی رییس‌جمهور اعلام می‌شود. وی با بیان […]

وزیر امور اقتصادی و دارایی از تصویب افزایش حقوق کارمندان در جلسه دو روز پیش دولت (یکشنبه) خبر داد.

شمس‌الدین حسینی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: اصل موضوع افزایش حقوق کارمندان در جلسه‌ اخیر دولت تصویب شد، اما جزییات آن از سوی معاون توسعه‌ مدیریت و سرمایه‌ انسانی رییس‌جمهور اعلام می‌شود.

وی با بیان این‌که علت تاخیر در تصمیم‌گیری درباره‌ افزایش حقوق کارمندان، تاخیر در تصویب و ابلاغ قانون بودجه سال جاری بوده است، گفت: بودجه امسال از خرداد‌ماه ابلاغ شد، به همین دلیل محاسبه میزان افزایش حقوق کارمندان کمی به تاخیر افتاد.

حسینی با اشاره به این‌که حقوق دوماه اول کارمندان در قالب بودجه سال گذشته و با همان میزان پرداخت شده است، گفت: به هر حال همکاران ما باید محاسبات لازم برای افزایش حقوق را انجام دهند که این محاسبات هم‌اکنون انجام شده است.

سخنگوی اقتصادی دولت در پاسخ به این سوال که میزان افزایش حقوق چقدر است و از چه زمانی این عدد اعمال می‌شود، گفت: میزان افزایش حقوق و جزییات آن را معاون توسعه‌ مدیریت و سرمایه انسانی رییس‌جمهور اعلام می‌کنند. هم‌چنین فکر می‌کنم جزییات افزایش حقوق ظرف چند روز آینده اعلام شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=1714

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر