2

گزینه پیشنهادی ولاسکو برای سرمربیگری ایران

  • کد خبر : 173179
  • ۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۷:۵۷

سرمربی سابق و موفق تیم ملی والیبال کشورمان، دستیار سابق خود را برای جانشینی اسلوبودان کواچ برگزید.

گرچه محمدرضا داورزنی هر گونه مذاکره با خولیو ولاسکو را تکذیب می کند اما اخبار منابع موثق حکایت از آن دارد که چنین اتفاقی افتاده است.

از آنجایی که فدراسیون والیبال به قول داورزنی با ۴۰ کارشناس برجسته والیبال ایران مشورت کرده، بنابراین صلاح در این است که کسی متوجه صحبت با خولیو ولاسکو نشود!

خاطرتان باشد پس از جدایی ولاسکو از تیم ملی کشورمان، فدراسیون والیبال بدون مشورت با او اسلوبودان کواچ کم تجربه را به عنوان سرمربی برگزید و حالا دوستان نمی خواهند همان اشتباه را دوباره تکرار کنند.

بر همین اساس با این مربی سرشناس آرژانتینی تماس گرفته شده و از او مشورت گرفتند. سرمربی سابق تیم ملی کشورمان هم سیچلوی ایتالیایی را پیشنهاد داد که به عنوان دستیار در کنار ولاسکو، تیم ملی کشورمان را هدایت می کرد.

این مربی در حال حاضر در قطر مربیگری می کند اما ظاهرا می تواند از تیم ملی آن کشور جدا شود. با توجه به شناخت سیچلو از والیبال ایران به نظر می رسد او گزینه مناسبی برای تیم ملی والیبال ایران باشد.

البته گروهی از کارشناسان والیبال کشورمان هم به داورزنی پیشنهاد کرده اند با عنایت به فاصله ۴۵ روزه تا شروع مسابقات انتخابی المپیک ریو تغییر سرمربی به صلاح نیست و بهتراست با همان اسلوبودان کواچ ادامه بدهیم!

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=173179

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر