2

در جنگ ایران و اسرائیل مجبور به حمایت از ایران هستیم

  • کد خبر : 173498
  • ۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۹:۲۰

«توافقی را پذیرفته ایم که ما را متعهد به دفاع از ایران در مقابل اسرائیل می کند؛ ما در مقابل اسرائیل خواهیم جنگید.»

پایگاه آمریکایی “رایت وینگ واچ” (Right Wing Watch) با انتشار گزارشی تحت عنوان “توافق هسته ای، آمریکا را ملزم به جنگ با اسرائیل می کند و خشم خدا را به دنبال خواهد داشت” به انعکاس اظهارات “دیوید بارتون” مدیر کمیته اقدام سیاسی سناتور “تد کروز” پرداخته است.

 

 

“بارتون” با طرح این ادعا که “بر اساس توافق هسته ای، در صورت حمله اسرائیل به تاسیسات هسته ای ایران، آمریکا موظف به دفاع از تاسیسات ایران است”، عنوان می کند که جنگ با اسرائیل موجب برانگیختن خشم خدا نسبت به آمریکا خواهد شد!

 

 

در این گزارش به نقل از “بارتون” آمده است: «قانونگذاران ما نمی دانند که بر اساس مفاد توافق هسته ای با ایران، در صورتی که تاسیسات ایران مورد حمله قرار گیرد، آمریکا ملزم به دفاع از ایران خواهد بود.

 

 

حال سئوال اینجاست که چه کسی در صورت حرکت ایران به سوی ساخت بمب هسته ای به این کشور حمله می کند؟ روشن است که اسرائیل. پس ما توافقی را پذیرفته ایم که ما را متعهد به دفاع از ایران در مقابل اسرائیل می کند؛ ما در مقابل اسرائیل خواهیم جنگید. اگر اسرائیل جنگنده های اف ۱۶ و دیگر ادوات جنگی اش را برای نابود کردن بمب های هسته ای ایران بفرستد، ما قصد داریم با اسرائیل رو به رو شویم؟»

گفتنی است که ادعای “بارتون” پیش از این نیز توسط مقامات آمریکایی مطرح شده و باعث عکس العمل سخنگوی وزارت خارجه آمریکا و پاسخ به این موضوع شده بود.

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=173498

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر