3

اوباما: انفجار بمب عامل سقوط هواپیمای روسیه

  • کد خبر : 174146
  • ۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴

باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا احتمال داد که بمب گذاری در هواپیمای مسافربری روسی و انفجار آن باعث سقوط هواپیما و کشته شدن تعداد زیادی از شهروندان روسی شده باشد.

باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا احتمال داد که بمب گذاری در هواپیمای مسافربری روسی و انفجار آن باعث سقوط هواپیما و کشته شدن تعداد زیادی از شهروندان روسی شده باشد.

 

 

اوباما در گفت‌وگو با شبکه رادیویی کایرو سیاتل (KIRO) گفت: “فکر نمی‌کنم هنوز (دلیل) آن را بدانیم. هر وقت هواپیمایی سقوط می‌کند، با یک تراژدی روبه‌رو هستیم و باید مطمئن شویم که تحقیقات روی آن انجام شود.”

 

 

رئیس جمهور آمریکا درباره دلیل سقوط آن مدعی شد: “احتمال می‌دهم که یک بمب درون این هواپیما بوده و آن را بسیار جدی گرفته‌ایم. ما زمان زیادی را صرف تحقیقات روی آن خواهیم کرد تا بفهمیم واقعا چه اتفاقی افتاده است.”

 

 

روز شنبه ۷ مهر یک فروند هواپیمای روسی نیم ساعت پس از برخواستن از فرودگاه شرم‌الشیخ، به دلیل نامعلومی به همراه ۲۲۴ سرنشین خود در صحرای سینای مصر سقوط کرد و همه سرنشینان آن کشته شدند.

 

 

رسانه های آمریکایی روز سه شنبه گزارش داده بودند که ماهواره های نظامی در زمان سقوط یک “درخشش ناشی از حرارت” را بر فراز صحرای سینا ردیابی کرده اند.

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=174146

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر