3

بازیگر زن سینما با بخشش مهریه از همسر کارگردانش طلاق گرفت

  • کد خبر : 17741
  • ۲۸ مهر ۱۳۹۰ - ۲۳:۵۵

روزنامه ایران نوشت: بازیگر میانسال در آخرین جلسه دادگاه به قاضی محسن خدایی – رئیس شعبه ۲۶۴ دادگاه خانواده – گفت: حدود ۳۰ سال قبل به عنوان حسابدار در شرکت عمویم مشغول کار بودم که روزی یک گروه فیلمساز به همراه چند هنرپیشه برای فیلمبرداری به محل کارم آمدند. من که علاقه زیادی به بازیگری […]

روزنامه ایران نوشت: بازیگر میانسال در آخرین جلسه دادگاه به قاضی محسن خدایی – رئیس شعبه ۲۶۴ دادگاه خانواده – گفت: حدود ۳۰ سال قبل به عنوان حسابدار در شرکت عمویم مشغول کار بودم که روزی یک گروه فیلمساز به همراه چند هنرپیشه برای فیلمبرداری به محل کارم آمدند.

من که علاقه زیادی به بازیگری در سینما داشتم همراه عمویم به دیدن صحنه‌های فیلم مشغول بودم. همان موقع نیز با همسرم هوشنگ که آن زمان دستیار کارگردان بود آشنا شدم.

او وقتی متوجه علاقه شدیدم به سینما و بازیگری شد با توصیه عمویم مرا به چند تهیه‌کننده و کارگردان معرفی کرد و سرانجام پس از ۱۷ ماه در نخستین فیلم سینمایی و در نقش خواهر یک زندانی بازی کردم که مورد توجه دست‌اندرکاران سینما و تلویزیون قرار گرفت.

طی ۶ سال در چند سریال و فیلم سینمایی بازی کرده و موفقیت‌های خوبی هم در بازیگری به دست آوردم. تا این‌که هوشنگ به من پیشنهاد ازدواج داد. من هم به رغم مخالفت‌های جدی خانواده‌ام با مهریه ۲۵۰ سکه طلا با او پای سفره عقد نشستم.

حدود دو سال زندگی خوبی داشتیم. تا این‌که متوجه غیبت‌های طولانی همسرم شدم. هر بار که از او توضیح می‌خواستم ساخت فیلم و همراهی گروه فیلمبرداری را بهانه می‌کرد. البته به دلیل این‌که خودم نیز مجبور بودم هر از گاهی برای فیلمبرداری به شهرهای مختلف سفر کنم چاره‌ای جز تحمل این وضعیت نداشتم.

تا این‌که پسرمان به دنیا آمد. آن موقع فکر می‌کردم تولد بچه زندگی ما را شیرین و گرم خواهد کرد اما افسوس که این گونه نشد. بلکه هر روز مشکلات ما بیشتر شد. در نتیجه پس از ۲۳ سال زندگی مشترک با داشتن یک پسر تصمیم گرفتیم به طور توافقی از هم جدا شویم. ضمن اینکه همه حق و حقوقم از جمله مهریه ۲۵۰ سکه طلا و نفقه چند سال زندگی مشترک را می‌بخشم!

بازیگر زن در حالی که به شدت گریه می‌کرد با صدای بغض‌آلود گفت: سال‌ها به عنوان هنرپیشه در نقش‌های مختلف خانوادگی بازی کردم و جلوه‌های مختلفی را به تصویر کشیدم اما افسوس که در زندگی خانوادگی از سال‌ها قبل به بن‌بست رسیده بودیم. حالا هم طلاق آخرین راه باقیمانده است.

مرد کارگردان نیز پس از شنیدن اظهارات همسرش در حالی که چشمانش را به زمین دوخته بود به قاضی گفت: حرفی برای گفتن ندارم. چراکه متأسفانه ما نتوانستیم مانند خیلی از مردم خوشبخت و کم‌ دغدغه در کنار هم زندگی کنیم. ضمن اینکه شرمنده پسرمان هم هستم. چرا که با سرنوشت و آینده او هم بازی کردیم.

قاضی دادگاه پس از شنیدن اظهارات زن و شوهر سینمایی با استناد به دلایل و مستندات پرونده و پافشاری آنها برای جدایی توافقی، حکم طلاق آنها را صادر کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=17741

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. به چه دردی میخوره بازیگری که زندگی مردم رو به رخ اونها بکشونه در صورتی که زندگی خودش پر از مشکله .
    این مثل این مسئله می مونه که میگن انسانهای شاد ، تو دلشون مشکلات و غمهای بزرگی دارن .
    ما و خصوصا قشر سینمائی ما باید اول خودمون رو بسازیم تا در وهله دوم بتونیم مردم ساز بشیم .
    باید الگوئی برای مردم بود تا بتوان آنها را رنگ داد.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر