2

پرسپولیسی‌ها منتظر رای دادگاه سوشا

  • کد خبر : 179867
  • ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۷

مشاور اقتصادی باشگاه پرسپولیس گفت: برای روشن شدن وضعیت سوشا مکانی و اینکه او از لیست خارج می‌شود یا نه،‌ منتظر رأی دادگاه هستیم.

محمد ترکاشوند در خصوص وضعیت سوشا مکانی دروازه‌بان پرسپولیس و اینکه آیا نام این بازیکن از لیست این تیم خارج می‌شود یا نه، گفت: برای تصمیم‌گیری در این باره ما منتظر رأی دادگاه هستیم و تا زمانی که رأی دادگاه اعلام شود، منتظر می‌مانیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا کمیته اخلاق هم به این موضوع ورود خواهد کرد یا نه، افزود: فکر نمی‌کنم کمیته اخلاق به این پرونده ورود کند، اما شاید هم کمیته اخلاق بخواهد برای سوشا مکانی رأی صادر کند. با این همه، ما منتظر رأی دادگاه هستیم و تا زمانی که رأی دادگاه اعلام نشود، نمی‌توان تصمیمی در این خصوص گرفت.

وی با بیان اینکه هنوز زمان دادگاه مشخص نشده، در مورد اینکه اگر نام مکانی از لیست پرسپولیس خارج شود، آیا بازیکنی جایگزین وی خواهد شد، تصریح کرد: در این باره علی اکبر طاهری تصمیم‌گیرنده است، اما اگر سوشا دیگر با ما نباشد، احتمال دارد بازیکن جذب کنیم، هر چند در حال حاضر ما سه دروازه‌بان در تمرینات داریم و با آنها کار را فعلاً پیش خواهیم برد.

منبع: فارس
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=179867

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر