1

اسدی: لازم نیست تیم ملی دست به دامان شهرداری شود/ باید هزینه پرتاب نارنجک را پرداخت کنیم

  • کد خبر : 183253
  • ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۷:۰۵

دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: با کی‌روش فقط اختلاف نظر دارم و هیچ دشمنی با او ندارم.

علیرضا اسدی اسدی: لازم نیست تیم ملی دست به دامان شهرداری شود/ باید هزینه پرتاب نارنجک را پرداخت کنیم

علیرضا اسدی درباره اختلافش با کارلوس کی‌روش گفت: من با کی‌روش فقط اختلاف نظر دارم و هیچ دشمنی با او ندارم.

وی افزود: نسل جوان شناختی از ما قدیمی‌ها ندارد و بعضی از اظهارنظرهایی که درباره ما می‌شود، بدون اطلاع است. من و امثال من، هرکسی که در راه خدمت به تیم ملی قدم برمی‌دارد را دوست داریم حالا این فرد می‌خواهد خارجی باشد یا ایرانی. همه ما یک هدف داریم آن هم موفقیت تیم ملی‌مان است.

اسدی در واکنش به این مسئله که گفته می‌شود اساسنامه فدراسیون مورد تایید دولت وقت نبوده است یادآور شد: در این مورد صحبت‌های لازم را آقایان هاشمی و حسنی‌خو انجام داده‌اند و دلیلی نمی‌بینم صحبت کنم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه آیا زمین شماره یک آزادی هم قرار است مثل زمین شماره یک کمپ هم زیر کشت برود، گفت: ما یک کمپ داریم که متعلق به ۱۸ تیم در رده‌های مختلف است. از همین رو نمی‌توانیم همه زمین‌ها را با هم زیر کشت ببریم و باید یک زمین را برای تمرینات حساس تیم ملی نگه داریم. برای آینده تیم‌های ملی مجبوریم بعضی از تمرینات تیم‌های ملی را در چمن مصنوعی برگزار کنیم اما برای تیم ملی اصلی‌مان به دنبال زمینی هستیم که واقعا در شأن تیم ملی باشد. رایزنی‌های زیادی در این زمینه انجام دادیم تا انشاءالله بتوانیم یک زمین خوب و مناسب برای تیم ملی پیدا کنیم.

وی در واکنش به این مسئله که گفته می‌شود بعضی زمین‌ها با واکنش کارلوس کی‌روش مواجه شده است یادآور شد: من گفتم که به دنبال زمینی در شأن تیم ملی هستیم اما باید ببینیم بضاعت‌مان چقدر است. تیم ملی برای این مملکت است و همه ارگان‌ها باید کمک کنند تا بتوانیم یک زمین مناسب پیدا کنیم، اگرچه مسئولیت اصلی برعهده فدراسیون است و ما هم با کمک همه حتی شما رسانه‌ها به دنبال این هستیم که یک زمین تمرین مناسب برای تیم ملی فراهم کنیم چرا که آنها در اولویت قرار دارند.

اسدی درباره اینکه فکر می‌کند کی‌روش راضی شود تیم ملی در هر زمینی تمرین کند، عنوان کرد: بحث رضایت نیست، بحث این است که ما بضاعت‌مان چقدر است. ما  از آنچه داریم باید استفاده کنیم و نمی‌توانیم به اندازه چیزی که نداریم صحبت کنیم. الان زمین شماره یک آزادی ۱۷ سال است که بازسازی اساسی نشده، اگر واقعا بخواهیم این زمین را زیر کشت ببریم، باید در مقطعی باشد که به مشکل نخوریم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در خصوص مطرح شدن این بحث از قول کی‌روش که تیم ملی اندازه تیم امید حمایت نمی‌شود و گویا تیم ملی باید دست به دامان شهرداری شود، گفت: لازم نیست تیم ملی دست به دامان شهرداری شود، همانطور که گفتم تیم ملی برای این مملکت است و همه ارگان‌ها باید کمک کنند تا بهترین امکانات در اختیارش قرار گیرد.

وی در پاسخ به این سوال که پرتاب نارنجک از سوی تماشاگران آن هم در حضور مدیر امنیت یوفا تا چه حد می‌تواند به ضرر فوتبال ایران تمام شود، گفت: باید هزینه این اتفاق را پرداخت کنیم. اتفاقی است که از سوی چند تماشاگر رخ داده و باید هزینه آن را پرداخت کرد. اتفاق‌های این چنینی اصلا مورد تایید هیچ کس نیست. من نمی‌توانم در مورد محرومیت احتمالی صحبت کنم و بخواهم پیش‌داوری کنم اما حرفم این است که چرا باید کاری کنیم که بعدها پشیمان شده و ضرر کنیم. در این مورد باید کارهای فرهنگی انجام شود تا دیگر شاهد این اتفاقات نباشیم.

تسنیم

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=183253

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر