6

تقوی نژاد: از پاداش های میلیونی اطلاع داشتیم

  • کد خبر : 187919
  • ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۳

رئیس امور مالیاتی کشور گفت: از لیست افرادی که پاداش‌های میلیونی می‌گرفتند باخبر بودیم اما وظیفه‌ای در قبال اعلام آن نداشتیم.

تقوی نژاد تقوی نژاد: از پاداش های میلیونی اطلاع داشتیم

سیدکامل تقوی‌نژاد رئیس امور مالیاتی کشور در پنجمین اجلاس، دوره ششم نمایندگان اتاق اصناف ایران با اشاره به اینکه ۴درصد مالیات کل کشور از اصناف اخذ می‌شود، افزود: ۷۶درصد پرونده‌های مالیاتی اصناف کمتر از  ۵۰۰ هزار تومان تعیین شده است این در حالی است که هر پرونده ۱میلیون تومان هزینه برای دولت دارد.

 

وی اذعان داشت: درخواستی که از سوی امور مالیاتی کشور ارائه شده تامین حقوق مکفی برای کارکنان این سازمان است تا بتوانیم از این طریق از بسیاری از فسادها جلوگیری به عمل آوریم.

 

رئیس سازمان امور مالیاتی کشورگفت:۴درصد مالیات کل کشور از اصناف گرفته می شود.

 

تقوی نژاد افزود: مشکل اصلی سازمان امور مالیاتی معطلی حداقل یک و نیم ساله پرونده‌ها شکایات مالیاتی در هیئت حل اختلاف است به طوری که هنوز شاهد پرونده‌هایی هستیم که از سال ۸۹ همچنان در این هیئت گشوده است.

 

وی اظهار داشت: تا پایان امسال ۹۵ درصد این پرونده‌ها در هیئت حل اختلاف بررسی خواهد شد.

 

رئیس امور مالیاتی کشور گفت: کاهش نرخ مالیاتی و حذف طبقه‌بندی مشاغل در دستور کار ما قرار دارد و باید تمام تلاش خود را به کار بندیم تا کشور را بر اساس مالیات اداره کنیم.

 

از پاداش های میلیونی اطلاع داشتیم

سیدکامل تقوی نژاد رئیس امور مالیاتی کشور در جمع خبرنگاران نیز گفت: از لیست افرادی که پاداش‌های میلیونی می‌گرفتند باخبر بودیم اما  وظیفه‌ای در قبال اعلام آن نداشتیم.

 

وی با بیان اینکه هر نوع دریافتی مطابق شامل دریافت مالیات می‌شود، اظهار داشت: تمام پاداش‌ها شامل دریافت مالیات است و حتما وصول خواهد شد.

 

تقوی نژاد بیان کرد: افرادی که تا سقف ۱میلیون و ۳۵۰ هزار تومان حقوق دریافت می‌کنند معاف از مالیات هستند و سایر افراد بین ۱۰ تا ۲۰ درصد مالیات پرداخت می‌کنند.

 

وی گفت: در گذشته دولتی‌ها مالیات کمتری پرداخت می‌کردند اما در حال حاضر مانند سایر بخش‌ها کسی که بیشتر از ۱میلیون و ۳۵۰ هزار تومان حقوق می‌گیرد تا ۱۰ درصد شامل پرداخت مالیات می‌شود.

 

رئیس امور مالیاتی کشور در پایان بیان کرد: سازمان امور مالیاتی به اصناف اعتماد دارد و اظهارنامه ها را بر اساس گفته‌های خود افراد تنظیم می‌کند.

باشگاه

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=187919

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر