1

سن خانم کلینتون بالا رفته و این مسئله او را دچار پارادوکس سیاسی کرده است

  • کد خبر : 18940
  • ۰۹ آبان ۱۳۹۰ - ۲۰:۰۷

محمدکریم عابدی در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های کشور با بیان اینکه ما به سلامت انتخابات پیش رو اطمینان کامل داریم، گفت: طبیعی است که وزارت کشور، شورای نگهبان و دستگاه‌های نظارتی برای اطمینان بخشی و با توجه به تجربیاتی که ما از سی و چند انتخابات گذشته خود داریم، اقدامات لازم را انجام خواهند داد. […]

محمدکریم عابدی در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های کشور با بیان اینکه ما به سلامت انتخابات پیش رو اطمینان کامل داریم، گفت: طبیعی است که وزارت کشور، شورای نگهبان و دستگاه‌های نظارتی برای اطمینان بخشی و با توجه به تجربیاتی که ما از سی و چند انتخابات گذشته خود داریم، اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران هر روز مستحکم‌تر می‌شود و مردم نیز در انتخابات آتی با اکثریت قاطع در انتخابات حاضر خواهند شد که این مسئله از اهمیت بسیاری برخوردار است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی همچنین با بیان اینکه مسائل حاشیه‌ای هیچ اهمیتی ندارند اما عده‌ای همواره به دنبال همین مسائل حاشیه‌ای هستند و قصد دارند مسائل را به حاشیه ببرند، گفت: آنها تاکنون و همانند آنچه که در فتنه ۸۸ رخ داد، ناموفق بوده‌اند و ما انتخابات بسیار خوب و پرشوری را برای مجلس نهم پیش بینی می‌کنیم.

عابدی تاکید کرد: مجلس نهم مجلسی ولایتمدار و مقتدر خواهد بود.

نماینده مردم طبس در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه تعداد ۸ رئیس جمهور و نخست وزیر از فتنه گران در سال ۸۸ حمایت می‌کردند خاطرنشان کرد: فتنه‌گران با تمام این حمایت‌ها شکست خوردند و هم‌اکنون نیز آغوش نظام و اصولگرایان برای آنهایی که به برخی تشکیک‌ها در مورد انتخابات معتقد بودند اما هم اکنون متوجه اشتباه خود شده‌اند، باز است.

وی در مورد اظهارات اخیر وزیر امور خارجه آمریکا نیز گفت: سن خانم کلینتون بالا رفته و این مسئله ضمن اینکه او را دچار پارادوکس سیاسی کرده است، برای آمریکا نیز مشکلاتی ایجاد کرده است.

عابدی ادامه داد: آمریکا هم‌اکنون در کشورهایی مثل تونس، مصر، عراق و افغانستان شکست خورده است و قصد دارد با سناریوهای هالیوودی شکست‌های خود را دنبال کند، این در حالیست که مسئله قیام وال‌استریت نیز سران دولت آمریکا را با مشکلات جدی مواجه کرده است.

رئیس کمیته حقوق بشر مجلس با بیان اینکه سران آمریکا دیگر نمی‌توانند منافع کارتل‌ها را حفظ کنند، تاکید کرد: دولت آمریکا دیگر نمی‌تواند شکاف‌هایی را که بر اثر مشکلات موجود دامنگیر آن شده است را حل کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی همچنین خطاب به معترضان در کشورهای آمریکا و انگلیس تاکید کرد که باید تلاش کنند تا بوش و بلر را به عنوان دو جنایتکار جنگی همانند محاکمه حسنی مبارک محاکمه کنند و این مسئله را به عنوان یک خواسته مطرح کنند.

وی افزود: مثلث شوم آی‌پک، انگلیس و آمریکا باید توسط معترضان شکسته شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=18940

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر