1

کیانی: تراکتورسازی امسال هم مدعی است/ خیلی سریع قراردادم را تمدید کردم

  • کد خبر : 190517
  • ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۹:۰۴

کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: تراکتورسازی همیشه به دنبال کسب قهرمانی است و امسال هم مدعی خواهد بود.

خبرگزاری فارس: کیانی: تراکتورسازی امسال هم مدعی است/ خیلی سریع قراردادم را تمدید کردم

مهدی کیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد تمدید قراردادش با تراکتورسازی گفت: بعد از صحبت‌هایی که با سردار آجرلو انجام دادم و با توجه به اینکه او فردی با تجربه و مدیری باسابقه است خیلی سریع قراردادم را امضا کردم. با حضور امیر قلعه‌نویی و حمایت هواداران فکر می‌کنم سال خوبی در انتظار تراکتورسازی است.

وی درمورد اینکه خیلی از بازیکنان تراکتورسازی در حال ترک این تیم هستند خاطرنشان کرد: به هر حال بخشی از بازیکنان که سرباز بودند و برخی دیگر که قراردادشان تمام شده از تیم رفتند اما باشگاه در حال جذب نفرات جایگزین هستند مسئولان تیم کارشان را بلندند و با حضور قلعه‌نویی مشکلی بوجود نمی‌آید.

کیانی در پاسخ به این سوال که آیا تیمش می‌تواند سال آینده مدعی قهرمانی باشد تصریح کرد: صد درصد همینطور است تراکتورسازی هیچ وقت تیم معمولی نبوده و همیشه برای کسب قهرمانی تلاش کرده، امسال هم تیم در این راستا قدم برمی‌دارد.

کاپیتان تراکتورسازی در رابطه با تغییرات مدیریتی تیمش و اینکه آیا این مسئله مشکلی بوجود نمی‌آورد عنوان کرد: آجرلو مدیر بزرگی است و سابقه زیادی دارد او می‌تواند به تراکتورسازی کمک کند. سعید عباسی هم زحمت زیادی برای تراکتورسازی کشید و جا دارد از او هم تشکر کنیم.

وی درمورد بحثی که در جذب بازیکن ارمنستانی بوجود آمد و باشگاه پس از عقد قرارداد از حضور این بازیکن منصرف شد گفت: در جریان این مسئله نیستم به هر حال این تصمیم مسئولین باشگاه بوده و مدیریت کادر فنی صلاح تیم را می‌داند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=190517

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر