3

بازار داغ نقل و انتقالات / ستاره های باقی مانده به کدام تیم می روند؟

  • کد خبر : 190623
  • ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۱

بازار داغ نقل و انتقالات / ستاره های باقی مانده به کدام تیم می روند؟

پس از جذب ستاره های حاضر در فوتبال ایران توسط تیم های لیگ برتر، هنوز برخی ستاره ها بیرون مانده اند و نتوانستند برای حضور در لیگ شانزدهم با تیمی به توافق برسند.
آرش افشین . مسعود حسن زاده . کاوه رضایی . شجاع خلیل زاده بازار داغ نقل و انتقالات / ستاره های باقی مانده به کدام تیم می روند؟

  به گزارش سرویس ورزشی”جام نیوز“، پس از شروع فصل نقل و انتقالات تیم های حاضر در لیگ شانزدهم، کم و بیش شروع به فعالیت در این بازار کردند و بعضی از بازیکن ها را نیز به عضویت خود درآوردند. در این میان برخی ستاره ها نیز هنوز نتوانسته با تیمی به توافق دست پیدا کنند.
با بررسی وضعیت ستاره هایی که در بازار نقل و انتقالات حضور دارند و هنوز به عضویت تیمی درنیامدند با “ورزش سه”، همراه باشید:
دروازه بان ها
وحید طالب لو: دروازه بان باتجربه آبی ها فصل آینده را در این تیم حضور نخواهد داشت، اخیرا حرف و حدیث هایی مبنی بر تمایل دایی برای پیوستن این گلر به جمع قمی ها به گوش می رسد.
محسن فروزان: دروازه بان سابقا آبی پوش که فصل گذشته را در دو تیم مختلف لیگ برتری گذراند با سقوط راه آهنی ها به دسته اول، قطعا از این تیم جدا خواهد شد تا به سنت سال های اخیر در یک تیم لیگ برتری عضویت داشته باشد. البته تاکنون خبر از توافق فروزان با هیچکدام از تیم های لیگ برتری به گوش نرسیده است.
سوشا مکانی: دروازه بان پرحاشیه پرسپولیسی ها پس از پایان فصل عجیب و غریبش در این تیم به حاشیه ای ترین شکل ممکن از این تیم جدا شد، البته محرومیت شش ماهه ای توسط کمیته اخلاق به این بازیکن ابلاغ شده است که باید دید این بازیکن پس از گذراندن آن به فکر تیم آینده اش باشد.
حامد لک: دروازه صبا که پس از دو فصل در لیگ پانزدهم بازهم به این تیم اضافه شده بود پس از پایان قرارداد یک ساله اش گویا باید به فکر حضور در تیم دیگری باشد، البته هنوز علی دایی رسما موضع خود نسبت به این دروازه بان را اعلام نکرده اما گمانه زنی ها از جدایی لک از تیم صبا خبر می دهد.
وحید شیخ ویسی: دروازه بان نفتی ها نیز مانند بسیاری بازیکنان دیگر این تیم راه جدایی را در پیش گرفته است، پس از جدایی خسوس، شیخ ویسی یکی از محتمل ترین گزینه های پیوستن به تیم استقلال خوزستان معرفی شده است.
رحمان احمدی – شهاب گردان: پس از حضور عبداله ویسی در جمع سپاهانی ها، این مربی به مانند سال گذشته به برزیل رفته است تا بتواند دروازه بان دیگری به مانند خسوس را جذب کند، پس از این تصمیم، قطعا سپاهانی ها یکی از دو دروازه بان فصل گذشته خود را نخواهند خواست که در این میان احتمال جدایی گردان بیشتر از احمدی است.
محمدباقر صادقی: دروازه بان نیمکت نشین ذوبی ها برای لیگ پانزدهم تصمیم گرفته است از این تیم جدا شود تا بتواند در یکی از تیم های لیگ برتری به بازی بپردازد.

 
مدافعان
محسن بنگر: مدافع باتجربه پرسپولیسی ها که در این فصل از این جدا شد یکی از نام هایی است که در بازار نقل و انتقالات تلاش زیادی برای پیدا کردن تیم جدیدش نخواهد داشت، عنوان می شود تراکتورسازان این روزها سخت به دنبال بنگر هستند و احتمالا این بازیکن پیش از لیگ شانزدهم کار سختی برای پیدا کردن تیم آینده خود نخواهد داشت.

 
رضا نورمحمدی: کاپیتان پرسپولیسی ها نیز احتمالا در لیگ شانزدهم در این تیم حضور نخواهد داشت، مدافع باتجربه پرسپولیسی ها هنوز موضع خود را درباره جدایی از این تیم پس از هفت سال و پیوستن به تیم دیگری اعلام نکرده است.

 
حنیف عمران زاده: یکی دیگر از نام های بزرگ حاضر در بازار نقل و انتقالات است، مدافع باسابقه و باتجربه آبی ها پس از سال ها از این تیم جدا خواهد شد و حرف و حدیث ها از پیوستن این بازیکن به جمع تراکتورسازان حکایت دارد.

 
سیامک کوروشی: مدافع نفتی ها نیز به مانند اغلب بازیکنان این تیم راه تیم دیگری را در پیش خواهد گرفت. مدافع نفتی ها که در اردوی ماقبل آخر تیم ملی نیز حضور داشت در حال بررسی پیشنهادات خود است تا بتواند بهترین انتخاب خود را داشته باشد.

 
محمدرضا خانزاده: مدافع سابقا پرسپولیسی فولادی ها با حضور نعیم سعداوی احتمالا راه حضور در تیم دیگری را در پیش خواهد گرفت. خانزاده پس از رفع محرومیت خود از پرسپولیسی ها جدا شد و در لیگ پانزدهم به جمع فولادی ها اضافه شد.

 
امیرحسین فشنگچی: مدافع چپ سابق پرسپولیسی ها که در تیم ملوان توانست خود را احیا کند پس از حضور در جمع پیکانی ها در لیگ پانزدهم عازم اهواز و تیم فولاد شد، فشنگچی به احتمال فراوان فصل آینده را در تیم دیگری به غیر از فولاد بگذراند.

 
هافبک ها
ماتیاس چاگو: هافبک کارآمد فولادی ها پس از پایان لیگ پانزدهم باب مذاکره را با تیم های لیگ برتری آغاز کرد اما هنوز با هیچ یک از آنها به توافق نرسیده است.
علی عزتی: هافبک موثر نفتی ها که در این تیم توانست خود را در فوتبال ایران مطرح کند و در فصل های اخیر بازوبند سرگروهی این تیم را به بازو ببندد. او هم مانند نفتی های دیگر از این تیم کوچ خواهد کرد.

 

حسین بادامکی: هافبک باتجربه مشهدی ها احتمالا همکاری خود را با پدیده ای ها ادامه نخواهد داد، البته حرف و حدیث ها از ادامه همکاری این بازیکن با مشهدی ها و این بار سیاه جامگان می گوید اما هنوز چیزی در این میان قطعی نشده است.
حکیم نصاری: هافبک موثر تیم قهرمان لیگ برتر یکی از بازیکنانی است که از این تیم جدا شده است، نصاری یکی از باثبات ترین بازیکنان عبداله ویسی بود که هنوز با تیم قهرمان به توافق نرسیده است.

 
مهاجمان
آرش برهانی: یکی از انبوه مهاجمان نامدار است که این روزها در بازار نقل و انتقالات حضور دارد، مهاجم باتجربه آبی ها یکی از بازیکنانی است که پس از حضور منصوریان دیگر در جمع استقلالی ها حضور نخواهد داشت. تاکنون صحبتی مبنی بر حضور او در تیم دیگری حضور به گوش نرسیده است.
کاوه رضایی: مهاجم ذوبی ها که هر دو تیم بزرگ پایتخت را خواستار خود می دید احتمالا فصل آینده را در لیگ قطر خواهد گذراند. البته هنوز چیزی درباره این بازیکن حتمی نشده است اما بیشترین احتمال درباره این بازیکن (بیشتر از حضور در تیم های پرسپولیس و استقلال و ذوب آهن) حضور در لیگ ستارگان قطر است.
مهرداد محمدی: مهاجم راه آهنی ها که صحبت های زیادی مبنی بر حضور او در تیم پرسپولیس مطرح است هنوز قرارداد خود را با این تیم منعقد نکرده است، بنابراین هنوز درباره آینده این بازیکن ابهام وجود دارد.
محمد ابراهیمی: اف ۱۴ تبریزی ها که لیگ پانزدهم را توانست با بهترین کیفیت به انجام برساند این روزها امیر قلعه نویی را خواستار خود می بیند و گمانه زنی ها از حضور دوباره او در جمع تراکتورسازان خبر می دهد.
ارسلان مطهری: مهاجم تیم ملی امید و نفتی ها نیز یکی از مهاجمان حاضر در بازار نقل و انتقالات است، مطهری که روزهای پیش صحبت از پیوستنش به استقلال بود هنوز با هیچ کدام از تیم های لیگ برتری به توافق نرسیده است.
آرش افشین: مهاجم مطرح سال های گذشته فولادی ها بعد از رفع مصدومیت و گذراندن خدمت سربازی این روزها به عنوان بازیکن آزاد در بازار حضور دارد، البته احتمال پیوستن این بازیکن به جمع فولادی زیاد است اما هنوز چیزی در این باره قطعی نشده است.
لژیونرها
محمد نوری: حضور کاپیتان سابق پرسپولیسی ها تقریبا در لیگ برتر حتمی است، او که هر دو تیم تبریزی را خواستار خود می بیند این روزها در انتظار نظر نهایی برانکو است تا تیم فصل پیش رو را انتخاب کند.
اشکان دژاگه: در میان اخبار مربوط به بازار نقل و انتقالات خبر پیوستن کاپیتان تیم ملی نیز به یکی از تیم های لیگ برتری به گوش رسید اما باقی ماندن دو سال از قرارداد این بازیکن با تیم العربی موضوعی است که به این راحتی ها حل نخواهد شد.
رضا قوچان نژاد: مهاجم تیم ملی ایران پس از جدایی از چارلتون انگلیس بیشتر به عنوان یکی از گزینه های تیم لیگ برتری محسوب می شود و احتمال کمی در این باره وجود دارد که وی بازی خود را اکنون در ایران ادامه دهد.
احسان حاج صفی: مدافع – هافبک چپ فرانکفورتی ها با پایان یافتن قراردادش با این تیم ممکن است در صورتی نداشتن پیشنهاد دندان گیری عازم وطن شود و بازهم در یکی از تیم های ایرانی به بازی خود ادامه دهد.
مسعود شجاعی: قرارداد هافبک ملی پوش ایران نیز با الغرافه قطر به پایان رسیده است، هرچند او اعلام کرده است تصمیم دارد فصل آینده را نیز خارج از ایران بگذراند اما بعید نیست با رسیدن پیشنهادی خوب راهی ایران شود.
بازیکنانی که قرارداد دارند
قاسم حدادی فر: هافبک موثر و باتجربه ذوبی ها یکی از بازیکنانی است که هر سال و در فصل نقل و انتقالات احتمال حضور او در یکی از تیم های پایتخت مطرح می شود اما در نهایت اتفاق نمی افتد، او این بار مورد توجه آبی ها قرار گرفته است اما یک سال دیگر با ذوبی ها قرارداد دارد.
مهدی ترابی: ستاره جوان سایپا که فصل گذشته توانست نام خود به خوبی در فوتبال ایران مطرح کند یکی از بازیکنانی است که به شدت مورد توجه پرسپولیسی هاست اما ترابی تا سه سال آینده با نارنجی پوشان قرارداد دارد.
شجاع خلیل زاده: مدافع سپاهانی ها نیز که خدمت سربازی خود را پایان یافته می بیند یکی از معماهای بازار نقل و انتقالات نام گرفته است، این بازیکن که تحت قرارداد با سپاهانی هاست مورد توجه پرسپولیسی ها قرار گرفته است.
مسعود حسن زاده: مهاجم ذوب آهنی ها نیز در تیررس سرخابی های پایتخت قرار دارد، البته این مهاجم زهردار نیز با ذوب آهنی ها قرارداد دارد و بعید است این تیم به جدایی این مهاجم رضایت دهد.
لوسیانو پریرا: مهاجم برزیلی سپاهانی ها که مورد توجه چند تیم لیگ برتری از جمله سایپا قرار گرفته است و البته اصفهانی ها مبلغ سنگینی را برای صدور رضایت نامه این بازیکن طلب خواهند کرد.

 

لئوناردو پادووانی: مدافع برزیلی سپاهانی ها نیز شرایطی به مانند پریرا دارد و او نیز چه برای ماندن و چه برای جدایی از سپاهانی ها مبلغی را به دنبال خواهد داشت، در صورت ماندن این مبلغ به وی تعلق می گیرد و در صورت جدایی به سپاهانی ها.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=190623

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر