2

انتقاد شدید پیشکسوت پرسپولیس از رضاییان و طارمی: گدا گر معتبر شود از خدا بی خبر شود

  • کد خبر : 192010
  • ۰۸ تیر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱

اولین کاپیتان تاریخ پرسپولیس گفت: «از قدیم می‌گفتند گر گدا معتبر شود از خدا بی‌خبر شود و این مساله در مورد وضعیت این روزهای فوتبالیست‌های ما صدق می‌کند.»

حمید جاسمیان انتقاد شدید پیشکسوت پرسپولیس از رضاییان و طارمی: گدا گر معتبر شود از خدا بی خبر شود

مهدی طارمی آقای گل فصل گذشته لیگ برتر که در این فصل با پیشنهادهای زیادی از سوی تیم‌های مختلف خارجی مواجه شد هنوز برای فصل بعدش تصمیم قاطعی نگرفته و در حالی که چند روز قبل برای مذاکره با مسئولان پرسپولیس به این باشگاه رفت در حال حاضر برای توافق با یک تیم ترکیه‌ای به این کشور سفر کرده است.

رامین رضاییان دیگر بازیکن پرسپولیس هم در این فصل وضعیتی مانند طارمی دارد و هنوز تصمیم نهایی‌اش را برای فصل بعد رقابت‌ها نگرفته است.

حمید جاسمیان پیشکسوت پرسپولیس در مورد تردید بازیکنان جوان این روزهای فوتبال کشور برای عقد قرارداد با باشگاه‌های بزرگ فوتبال ایران و مذاکره با چندین باشگاه مختلف و بازی کردن با احساسات هواداران گفت: «از قدیم می‌گفتند گدا گر معتبر شود از خدا بی‌خبر شود و این مساله در مورد وضعیت این روزهای فوتبالیست‌های ما صدق می‌کند. این جوان‌هایی که الان برای تیم بزرگی مانند پرسپولیس ناز می‌کنند تا چند سال پیش کجای این فوتبال بودند و چند نفر آنها را می‌شناختند؟ حالا که در پرسپولیس به همه چیز رسیدند برای تمدید قراردادشان ناز می‌کنند.»

وی ادامه داد: «یک بازیکن فوتبال در مرحله اول باید نسبت به پیراهن باشگاهش غیرت داشته باشد و با ۱۰۰ میلیون تومان تیمش را نفروشد. متاسفانه تعصب و غیرت در فوتبال فعلی جایگاهی ندارد و نکته جالب این است که وقتی این بازیکنان صحبت می‌‌کنند دم از تعصب نسبت به باشگاهشان می‌زنند اما با اولین پیشنهاد وسوسه‌انگیز فکر جدایی می‌افتند.»

پیشکسوت فوتبال ایران با انتقاد از مبلغ قراردادهای نجومی بازیکنان فوتبال و بازارگرمی آنها در فصل نقل و انتقالات بیان کرد: «زحمت ورزش ایران بر روی دوش کشتی‌گیران، والیبالیست‌ها و وزنه‌برداران و سایر رشته‌های ورزشی است اما پول را فوتبالیست‌ها می‌گیرند. یک جوان ۲۳-۲۴ ساله در فصل نقل و انتقالات با بازارگرمی قرارداد یک میلیاردی می‌بندد. مدیران باشگاه‌ها هم افتخار می‌کنند که چنین بازیکنی را جذب کردند. در واقع پول بیت‌المال است و این افراد هیچ دلسوزی برایش ندارند. فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش باید به این مساله ورود کند و دکان بعضی از فوتبالیست‌ها را تعطیل کند. یک میلیارد پول برای یک جوانی که تازه به فوتبال معرفی شده، بسیار زیاد است و این مساله باعث می‌شود تا فوتبالش هم به تباهی برود. سوال من از این بازیکن که درخواست مبالغ میلیاردی می‌کند این است که تو در شهرستان چه بازیکنی بودی که الان درخواست میلیاردی می‌کنی؟»

وی افزود: «در گذشته بازیکنان، با تعصب و غیرتشان بازی می‌کردند و برد و باخت تیم برای آنها اهمیت داشت اما متاسفانه امروز پول باشد بازیکن بهترین بازی را انجام می‌دهد و زمانی که پول نباشد بازیکن برای تیم بازی نمی‌کند.»

آنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=192010

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر