4

کادر فنی استقلال را بهتر بشناسید

  • کد خبر : 192141
  • ۰۹ تیر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴

استقلال تهران مدتی است که با مربی‌ها و کادرفنی جدید کار خود را آغاز کرده است.

کادر فنی استقلال را بهتر بشناسید

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، علیرضا منصوریان سرمربی استقلال بعد از اینکه به عنوان سکاندار این تیم انتخاب شد کادرفنی خود را معرفی کرد.

اعضای این کادرفنی چهره‌هایی بودند که پیش از این با علیرضا منصوریان در تیم ملی امید و یا تیم فوتبال نفت تهران همکار بودند. ایلنا به بررسی رزومه این مربیان می‌پردازد.

محمد خرمگاه

محمد خرمگاه یکی از اعضای کادر فنی استقلال است که در تیم نفت با علیرضا منصوریان روی نیمکت این تیم می‌نشست. او سابقه ۹ سال حضور در استقلال به عنوان بازیکن را دارد و در سال ۸۲ آخرین بازی خود را برای این تیم انجام داد. از سوابق مربیگری وی نیز می‌توان به سرمربیگری در تیم فراز قم و حاتم اردکان و مربیگری زیر ۲۲ سال تیم ملی نوجوانان اشاره کرد. این مربی جوان رابطه خوبی با منصوریان دارد و سرمربی استقلالی‌ها اعتقاد خاصی به بار فنی این مربی دارد.

mhmd_khrmgh

مهدی خانبان

برادر مهرداد خانبان، آنالیزور کارلوس کی‌روش یعنی مهدی خانبان که پیش از این در تیم نفت تهران وظیفه آنالیز را بر عهده داشت با منصوریان به استقلال رفت. مهدی خانبان که فصل پیش هم با منصوریان کار می‌کرد توانسته است رضایت این سرمربی را به دست بیاورد و امروز آنالیزور باشگاه استقلال شود. خانبان که رزومه فعالی در فوتبال ندارد گفته می‌شود از برادر خود راهنمایی‌های بسیاری می‌گیرد و امیدوار است بتواند در کادر فنی تیم به منصوریان کمک کند.

علی چینی

یکی دیگر از افرادی که از نفت به استقلال آمد علی چینی است که سابقه بازی در این تیم را هم دارد. چینی که در تیم نفت با منصوریان کار می‌کرد سابقه مربیگری در تیم نونهالان و نوجونان استقلال، تیم بزرگسالان آسیا ویژن درنا، شموشک نوشهر و امید استقلال را هم دارد.

علی چینی

حمید بابازاده

مربی دروازبان‌های استقلال که سالهای گذشته نیز در استقلال عضو بود و با استقلالی‌ها کار کرده است به عنوان مربی دروازبان های تیم منصوریان معرفی شده است. بابازاده با استقلال تهران آشنایی زیادی دارد. او در این تیم سابقه بازی کردن هم دارد. حمید بابازاده پیش از این با سید مهدی رحمتی نیز در استقلال کار کرده است و با او رابطه نزدیکی دارد.

حمید بابازاده

استیو جونز

استیون جونز مربی بدنساز خارجی که منصوریان منتظر او بود با استقلال به توافق رسیده است و هفته آینده به ایران می‌آید. این مربی انگلستانی سابقه کار در تیم بزرگسالان و پایه زنیت سنت پترزبورگ روسیه، العین امارات و میدلزبورو انگلستان را دارد. او فارغ التحصیل دانشگاه لیورپول است.

استیون جونز استقلال

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=192141

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر