3

توصیه وزیرکار دولت سازندگی به دولت و مجلس: برای حل مساله فیش‌های حقوقی تصمیم پیش‌ پاافتاده نگیرید

  • کد خبر : 193982
  • ۲۹ تیر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۷

مشاور رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: تعلل و تعجیل در تصویب قوانین جامع اصلاح نظام پرداخت حقوقی نشان دهنده ضعف مجلس و دولت، در حل این مساله است.
 

حسین کمالی در گفت و گو با خبرآنلاین در خصوص تعدد طرح های مطرح شده پیرامون فیش های حقوقی در مجلس و اینکه چقدر این موضوع کارشناسانه یا احساسی است، گفت: من فکر می کنم مجلس و دولت به جای تصمیمات پیش افتاده و سریع برای مقابله با این مسئله، نگاه کلان تری به این موضوع داشته باشند. مثلا مبارزه با موضوعاتی از قبیل فساد اقتصادی و یا فساد اداری را در دستور کار خود قرار دهند و روشی را پیش گیرند که فساد اقتصادی ریشه کن شود.

وزیر اسبق کار افزود: مجلس باید بی بند و باری در حوزه اقتصاد  مثلا موضوع گریز از مالیات را مورد توجه قرار دهد.اتفاق نامیمون حقوق های نجومی باید زمینه ساز بررسی مشکلات اقتصادی  به شکل کلان  شود و شفاف سازی اقتصادی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه مجلس باید مسئله دریافتی های نامتعارف را به شکل جامع و کامل پیگیری کند افزود: هم اکنون که این موضوع به شکل طرح یا لایحه در مجلس مطرح است باید در برگیرنده همه موضوعات اقتصادی باشد. پسندیده نیست که حقوق برخی از افراد یک مسئله پنهانی و پوشیده باشد.

کمالی در پایان خاطر نشان کرد: تعلل و تعجیل در تصویب قوانین جامع اصلاح نظام پرداخت حقوقی نشان دهنده ضعف مجلس و دولت، در حل این مسئله است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=193982

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر