5

اظهارات متناقض دست نشان و نفتی ها پس از شکست برابر پرسپولیس

  • کد خبر : 203657
  • ۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۹

سرمربی نفت تهران پس از شکست برابر پرسپولیس اعتقادی به بازی برتر حریف و موقعیت هایش نداشت در حالی که شاگردانش نظری متناقض داشتند.

به گزارش نامه نیوز، نفت آبادان در حالی مغلوب پرسپولیس شد که با درخشش دروازه بانش و بی دقتی مهاجمان پرسپولیس باعث شد قرمزها فقط یک بار گلزنی کنند.

پس از بازی برانکو از ده موقعیت گل قرمزها سخن گفت اما دست نشان اعتقادی به بازی برتر حریف نداشت و گفت: پرسپولیسی ها جز ارسال از کناره کار دیگری نتوانستند انجام دهند. بچه های ما جسورانه بازی کردند و در آخرین لحظات امتیاز را از دست دادند. آشفته بودن خط دفاعی مان را قبول ندارم. این پرسپولیس بود که آشفته بود. توپی که آن ها وارد گل کردند به صورت دروازه بان ما خورد. توپی هم که به تیر دروازه زدند موقعیتی غیر ارادی بود که برخورد کرد به بازیکن آن ها.
دست نشان در حالی منکر موقعیت های گل حریف شد که شاگردانش موضعی کاملا عکس او داشتند. برای نمونه به این نقل قول ها توجه کنید:
محمد پورمحمد: من قبلا هم گفته بودم پرسپولیس یکی از بهترین تیم های لیگ برتر است و هجومی کار می کند. ما در این بازی به ما فشار زیادی وارد آورد. من فکر می کنم اگر موقعیت های پرسپولیس گل می شد نتیجه بسیار وحشتناکی رقم می خورد.
رضا نوروزی: پرسپولیس بهتر از ما ظاهر شد و فرصت های زیادی داشت.وقتی تیمی خوب بازی می کند نتیجه هم می گیرد.ما خوب نبودیم. پرسپولیس هجومی بازی کرد.پیروزی در این بازی مزد بازی تهاجمی پرسپولیسی ها بود.
محمد شادکام: پرسپولیس چون می خواست به گل برسد فشار وحشتناکی به ما آورد و همین موضوع باعث شده بود که برخورد در این بازی زیاد شود.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=203657

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر