1

روحانی کدام‌یک از این سه نفر را برای ریاست سازمان میراث فرهنگی و گردشگری برمی‌گزیند؟

  • کد خبر : 203749
  • ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰

با معرفی «مسعود سلطانی‌فر» از سوی رئیس‌جمهور به‌عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان به مجلس شورای اسلامی، این روزها نام ۳ نفر بیش از دیگران برای سکان‌داری این سازمان به گوش می‌رسد.

شناسه خبر: ۱۲۲۶۱۲۴ سرویس: اجتماعی

روحانی

پس از نامه رسمی رئیس‌جمهور به رئیس مجلس شورای اسلامی به‌منظور معرفی سه گزینه پیشنهادی برای سه وزارت‌خانه فرهنگ و ارشاد اسلامی، ورزش و جوانان و آموزش و پرورش و اعلام رسمی نام مسعود سلطانی‌فر به‌‌عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، گمانه‌زنی‌ها بر سر ریاست سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آغاز شد.

اما این روزها با نزدیک‌شدن به جلسه رأی اعتماد به سه وزیر پیشنهادی دولت، گمانی‌زنی‌ها بر سر ۳ نفر برای سکان‌داری ریاست سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بیش از سایر افراد به گوش می‌رسد.

براساس این گزارش در حال حاضر از «مرتضی بانک»، «مرتضی رحمانی‌موحد» و «محسن مهرعلیزاده» به‌عنوان اصلی‌ترین گزینه‌های ریاست سازمان میراث فرهنگی،‌ صنایع دستی و گردشگری نام برده می‌شود.

مرتضی بانک کارشناس امور بازرگانی، گردشگری و صنعت، عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه، معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری، معاون پژوهشکده و معاون دفتر و مشاور مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام و مشاور رئیس جمهور است.

تسنیم/مرتضی رحمانی‌موحد نیز که در حال حاضر معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است،‌ دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد حقوق بین‌الملل بوده و سوابقی همچون دبیر اول سفارت ایران در آلمان، رئیس دبیرخانه همکاری‌های اقتصادی سه‌جانبه و رئیس اداره تجارت خارجی و صادرات غیرنفتی، سفارت ایران در نیوزیلند و معاونت مرکز آموزش و پژوهش وزارت امور خارجه را در کارنامه خود دارد.

از سوی دیگر محسن‌ مهرعلیزاده دیگر گزینه مطرح برای سکان‌داری سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در حال حاضر رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی تهران است و سوابق دیگری نیز از جمله عضو هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان تربیت بدنی، استانداری خراسان، رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری شاهد،‌ معاون امور نیروگاه‌های سازمان انرژی اتمی و رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل سازمان عمران کیش را در کارنامه کاری خود دارد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=203749

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر