1

کارمندان فردا تعطیل نیستند

  • کد خبر : 204973
  • ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۲

معاون عمرانی استاندار تهران با بیان اینکه فردا کارمندان ادارات باید در محل کار خود حاضر شوند، گفت: با توجه به تصمیم‌گیریهای انجام شده مهدهای کودک، پیش‌دبستانی و پیش‌دانشگاهی استان تهران به غیر از فیروزکوه، دماوند و پردیس فردا تعطیل خواهند بود.

معاون عمرانی استاندار تهران با بیان اینکه فردا کارمندان ادارات باید در محل کار خود حاضر شوند، گفت: با توجه به تصمیم‌گیریهای انجام شده مهدهای کودک، پیش‌دبستانی و پیش‌دانشگاهی استان تهران به غیر از فیروزکوه، دماوند و پردیس فردا تعطیل خواهند بود.

حسن کریمی در گفت‌وگو با تسنیم «پویا»‌ درباره تمهیدات اندیشیده برای دانش آموزان، دانشجویان و کارمندان در روزهای افزایش آلودگی هوا اظهار کرد: متاسفانه پدیده وارونگی دما و افزایش ذرات معلق کمتر از ۲٫۵ میکرون همه ساله  در آبان و آذر ماه در شهرهای صنعتی و تهران پدید می‌آید.

وی ادامه داد: از چند روز گذشته هم افزایش غلظت آلاینده‌ها را در استان تهران شاهد بوده‌ایم که برای توجه به سلامتی مردم تمهیداتی اندیشیده شده است.

معاون عمرانی استاندار تهران یکی از مصوبات کمیته کاهش آلودگی هوا را تعطیلی مدارس و مهدهای کودک عنوان کرد و گفت: در دو روز گذشته مدارس پیش‌دبستانی، مهدهای کودک و دبستانهای استان تهران به غیر از فیروزکوه، پردیس و دماوند تعطیل شد.

کریمی افزود: با توجه به استمرار آلودگی هوا تا پایان هفته، تصمیم بر آن شد تا فردا چهارشنبه نیز مهدهای کودک و مدارس پیش‌دبستانی تا پیش دانشگاهی تعطیل شود البته دانشجویان باید در کلاسهای دانشگاههای خود حاضر شوند.

وی تصریح کرد: این تعطیلی مدارس شامل مناطق فیروزکوه، دماوند و پردیس نخواهد شد و برنامه‌ریزی در نظر گرفته شده بنابر میزان غلظت آلاینده‌ها است.

معاون عمرانی استاندار تهران درباره اینکه آیا احتمال تعطیلی ادارات هم در روزهای آتی وجود دارد یا خیر گفت: فقط مدارس استان تهران فردا  تعطیل خواهد بود و کارمندان ادارات باید در محل کار خود حاضر شوند.

کریمی با بیان اینکه گروههای حساس، افراد میانسال و بیماران قلبی و ریوی باید در روزهای افزایش آلودگی از تردد غیرضروری در مناطق مرکزی شهر و نقاط آلوده خودداری کنند، اظهار کرد: مراجعه بیماران تنفسی و قلبی در روزهای گذشته به مراکز درمانی و بیمارستانها بیشتر شده و امیدواریم مردم دقت کافی برای حفظ سلامتی را داشته باشند.

تعطیلی مدارس ابتدایی مناطق ۱۹گانه تهران، لغو ورزش همگانی در پارکها و مجموعه‌های ورزشی شهر تهران، نظارت بر عدم به‌کارگیری اتوبوسهای دودزا، جلوگیری از روشن بودن اتوبوسهای متوقف در ترمینالها و جایگاههای اتوبوسرانی و ترمینالهای شهری و نظارت بر توقف جلوگیری از فعالیتهای عمرانی شهر تهران مؤثر بر تولید و افزایش آلودگی هوا از سوی شهرداری تهران بخشی از مصوبات کمیته کاهش آلودگی هوا در روزهای گذشته بوده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=204973

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر