3

اختصاصی/حمله به امیری در نماز جمعه یزد قطعا سازماندهی شده بود/ عصبانیت ناامیدان به رای و پذیرش مردم

  • کد خبر : 207764
  • ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۹

نماینده مردم رشت با بیان اینکه عدم برخورد با حمله کنندگان به رئیس مجلس اکنون موجب این اتفاقات شده است، گفت: اشخاصی که نسبت به پذیرش مردم و جلب آرای آنان ناامیدند اکنون عصبانی شده اند.

“غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی” عضو هیئت رئیسه فراکسیون مستقلان ولایی در گفتگو با خبرنگار مجلس افق نیوز، در واکنش به حمله برخی تندروها با مهر و تسبیح در نمازجمعه یزد نسبت به امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: این اقدام قطعا سازماندهی شده و کار بسیار زشتی بود که در محل نماز جمعه انجام شد.

نماینده مردم رشت تصریح کرد: امیری یک شخصیت معتدل، حقوقدان بزرگ و یکی از سرمایه های نظام است که از شورای نگهبان برای کمک به دولت آمده است.

وی با تاکید براینکه اگر در دفعات قبل مانند حمله به رئیس مجلس اقدامات لازم می شد امروز شاهد این گونه مسایل دیگر نبودیم، بیان داشت: حال اگر با حمله کنندگان آقای امیری برخورد نشود شاهد موارد بعدی هم خواهیم بود.

جعفرزاده ایمن آبادی خاطرنشان کرد: اشخاصی به بداخلاقی های سیاسی در جامعه روی می آورند که در پذیرش مردم و در استدلال های منطقی و جلب آرای مردم ناامید هستند و از اکنون می دانند که مردم گرایشی به آن ها نخواهند داشت و عصبانیتشان را تخلیه می کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=207764

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر