3

راه اندازی و پذیرش دانشجو در هفت رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه گیلان

  • کد خبر : 2079
  • ۲۷ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۵

دانشگاه گیلان اقدام به راه اندازی و پذیرش دانشجو در هفت رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد به صورت آموزش الکترونیکی می کند. به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به برنامه های دانشگاه گیلان مبنی بر توسعه تحصیلات تکمیلی، این دانشگاه بخشی از پذیرش دانشجو در دوره های کارشناسی ارشد را به صورت آموزش الکترونیکی […]

دانشگاه گیلان اقدام به راه اندازی و پذیرش دانشجو در هفت رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد به صورت آموزش الکترونیکی می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به برنامه های دانشگاه گیلان مبنی بر توسعه تحصیلات تکمیلی، این دانشگاه بخشی از پذیرش دانشجو در دوره های کارشناسی ارشد را به صورت آموزش الکترونیکی انجام می دهد.
در حال حاضر، مجوز راه اندازی هفت رشته مجازی از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای دانشگاه گیلان صادر شده است که این رشته ها در سال جاری راه اندازی و پذیرش دانشجو در آنها صورت می پذیرد.
رشته های ادبیات فارسی و ریاضی در دفترچه انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۰ درج شده و علاقمندان این رشته ها می توانند انتخاب کنند.
مجوز پذیرش دانشجو به صورت الکترونیکی در رشته های مهندسی فنآوری اطلاعات، مهندسی کامپیوتر – نرم افزار، مهندسی مکانیک – تبدیل انرژی، مهندسی مکانیک – طراحی کاربردی و مهندسی برق – مخابرات از دفتر گسترش و برنامه ریزی آموزش عالی وزارت علوم اخذ شده است که در تکمیل ظرفیت برای سال جاری اقدام به پذیرش دانشجو خواهد شد.
همچنین، در سال جاری رشته های بین الملل دانشگاه گیلان نیز افزایش یافته و به ۲۵ رشته گرایش در مقطع کارشناسی ارشد رسید.
رشته های مهندسی مکانیک در گرایش های تبدیل انرژی و طراحی کاربردی، مهندسی کشاورزی گرایش بیوتکنولوژی، ریاضی در گرایش های محض و کاربردی، شیمی در گرایش های آلی – معدنی – تجزیه – فیزیک ، حسابداری، طراحی شهری و مهندسی فضای سبز از رشته های جدیدی است که در مقطع کارشناسی ارشد در پردیس بین الملل دانشگاه گیلان پذیرش دانشجو در آنها انجام می شود.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=2079

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر