1

فرمانده سپاه: فتنه ۸۸ عقبه ۱۰ ساله داشت/ فتنه‌گران به دروغ می‌گویند دنبال اصلاح هستیم

  • کد خبر : 208003
  • ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۳

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ۹ دی یک روز بود اما عقبه چند ماه و یا به نوعی ۱۰ و ۱۲ سال داشته، فتنه بزرگی از سال ۷۸ شروع شد و ۱۰ سال بعد به اسم فتنه ۸۸ بروز کرد.

به گزارش تسنیم، سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  در فرهنگسرای بهمن با اشاره به سالروز ٩ دی اظهار کرد: دشمنان با دهان و جنگ نرمشان می‌خواهند ما راه شهدا را گم کنیم. انقلاب اسلامی به دنبال یاری دین خداست، هدف ما هم باید قرار گرفتن در مسیر انقلاب باشد.
جعفری اظهار کرد: مجاهدت فقط جنگ سخت و جنگیدن نیست همانظور که رهبری فرمودند مجاهدت در عرصه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی و اجتماعی نیز لازم است.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: ارزش‌های دینی بسیار گسترده است، حماسه ٩ دی محقق شدن وعده الهی درباره مجاهدت‌ها بود. ٩ دی یک روز بود اما عقبه چند ماه و یا به نوعی ۱۰ و ١٢ سال داشته، فتنه بزرگی از سال ٧٨ شروع شد و ۱۰ سال بعد به اسم فتنه ٨٨ بروز کرد. به‌وحود آوردن این فتنه و صحنه‌گردانان چه کسانی بودند؟ آنها دنبال چه بودند؟ چرا میگوییم حماسه ٩ دی؟ وقتی مردم در فتنه ٨٨ پیروز شدند چرا خداوند نصرت الهی را نصیب ما کرد چون بصیرت بود چون نگاهمان به یک راه بود.
سرلشکر جعفری با طرح این سوال که جایگاه ولی فقیه در جامعه چیست؟ گفت: ولی فقیه فرمانهای الهی را روی زمین هدایت می‌کند و چراغ راه الهی برای انقلاب اسلامی است. فتنه گران می‌خواستند ولی فقیه را تضعیف کننند تا نتواند راه الهی را به جامعه نشان دهد.
وی ادامه داد: تمام دشمنان خارجی چه با تابلو چه بدون تابلو و در رأس همه آمریکای جنایتکار از فتنه حمایت کردند تا چراغ الهی را در ایران خاموش کنند، اما مردم ما آگاهانه از این فتنه بزرگ به سلامت عبور کردند، عبور از فتنه ٨٨ سخت‌تر از عبور از دفاع مقدس بود و خداوند هم وعده خود را محقق کرد و توسعه بیداری اسلامی فتح بزرگی است که بعد از فتنه ٨٨ در داخل رخ داد، امروز امنیت بی‌نظیری در کشور داریم، هر اقدام ناامنی که از بیرون برنامه‌ریزی می‌شود با بن‌بست روبرو شده و دشمنان هم اغراق می‌کنند که ایران جزیره امنی است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: فتنه ٨٨ با هدف تضعیف جایگاه ولی فقیه طرح شد اما آنها (فتنه‌گران) خودشان قبول نمی‌کنند و می‌گویند ما دنبال اصلاح هستیم اما همه می‌دانند این یک فساد است و مردم هم به آن پی بردند و جای تبریک دارد به ملت ایران و خودمان.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=208003

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر