3

نامزد شدن ایران برای کسب عنوان بهترین فدراسیون سال آسیا

  • کد خبر : 20843
  • ۰۱ آذر ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۳

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال از اختصاص دادن یک سهیمه دیگر به ایران توسط کمیته برگزاری مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا برای مسابقات AFC CUP و همچنین نامزد شدن ایران برای کسب عنوان بهترین فدراسیون سال آسیا خبر داد. مهدی تاج در خصوص اختصاص ۳ سهمیه کامل و یک سهیمه حضور تیم در مرحله پلی آف […]

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال از اختصاص دادن یک سهیمه دیگر به ایران توسط کمیته برگزاری مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا برای مسابقات AFC CUP و همچنین نامزد شدن ایران برای کسب عنوان بهترین فدراسیون سال آسیا خبر داد.

مهدی تاج در خصوص اختصاص ۳ سهمیه کامل و یک سهیمه حضور تیم در مرحله پلی آف گفت: در هر صورت پس از تلاشهای مسئولین قرار شد تا ۳ سهمیه به صورت کامل و یک سهمیه حضور تیم در مرحله پلی آف به ایران اختصاص داده شود. ضمن اینکه یک سهیمه دیگر به ایران برای حضور در رقابتهای AFC CUP داده شد که در مجموع ایران ۵ سهمیه حضور در رقابتهای جام باشگاههای آسیا و ای اف سی کاپ را کسب کرده است.

افق به نقل از سایت فدراسیون فوتبال ، وی در ادامه گفت: سهمیه لیگ قهرمانان متناسب با امکانات و پارامتر های تعیین شده به باشگاه ها اختصاص داده می شود که ایران از ۸۰۰ امتیاز ۵۹۵ امتیاز را به دست آورد و ژاپن و ۶ تیم دیگر بالای ۶۰۰ امتیاز را کسب کردند. متاسفانه باشگاهها در برخی موارد ضعیف عمل کردند و برخی استاندارد های لازم را نداشتند.بر همین اساس طبق مذاکراتی که با سجادی-معاونت امور ورزش و جوانان داشتیم، قرار شد تا ضعف ها و کاستی های باشگاهها را اعلام کنیم تا با همکاری و تلاش وزارت ورزش و جوانان ،موانع رفع شود.
وی اداممه داد: بسیاری از مشکلات کم خرج اما پر سود هستند، به عنوان مثال اگر ورزشگاهی دو در برای ورود و خروج خبرنگاران به صورت جداگانه و مردم داشته باشد،اسکوربرد سالم و به روز داشته باشد، نور کافی ۳۲۰۰ لوکس داشته باشد باعث می شود ورزشگاهی استاندارد تلقی شود.کشورهایی که تمام امتیازات را کسب کردند ورزشگاهها و استادیوم های بزرگ نداشتند اما استانداردهای لازم AFC را داشتند. وی در پایان از نامزد شدن ایران و ژاپن به عنوان بهترین فدراسیون فوتبال آسیا خبر داد.
همچنین در بخش بهترین بازیکن سال آسیا هادی عقیلی بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان در کنار جباروف تنها بازیکنان کسب عنوان بهترین بازیکن سال فوتبال آسیا هستند که قرار است روز چهارشنبه در محل کنفدراسیون فوتبال آسیا انتخاب و معرفی شود.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=20843

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر