1

برخی می‌خواهند روابط روسیه و آمریکا را تخریب کنند/ کرملین هیچ اطلاعات افشاگرانه‌ای درباره ترامپ ندارد

  • کد خبر : 208790
  • ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۰

سخنگوی کاخ کرملین تأکید کرد که ادعاهای اخیر درباره اطلاعات افشاگرانه روسیه درباره رئیس‌جمهور منتخب آمریکا کاملا جعلی است و صرفا به منظور تخریب روابط دو کشور مطرح می شود.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کاخ کرملین امروز چهارشنبه اعلام کرد، ادعاهای اخیر مبنی بر اینکه روسیه یک سری اطلاعات افشاگرانه درباره «هیلاری کلینتون» و «دونالد ترامپ» در اختیار دارد، «کاملا جعلی» است.

 

پسکوف تأکید کرد، کرملین هیچ اطلاعات افشاگرانه‌ای در اختیار ندارد و در کل نیز مسکو به هیچ عنوان در عملیات جمع‌آوری چنین اطلاعاتی مشارکت نمی‌کند.

 

وی در ادامه گفت، ادعاهای مطرح شده درباره اینکه جامعه اطلاعاتی روسیه چنین اطلاعات افشاگرانه‌ای درباره رئیس‌جمهور منتخب آمریکا در اختیار دارد «تلاش دیگری برای تخریب روابط دوجانبه» میان مسکو و واشنگتن است.

 

سخنگوی کاخ کرملین تأکید کرد: «این تلاشی مشخص برای تخریب روابط دوجانبه است. کیفیت نسخه عمومی گزارش‌های قبلی و این ادعاهای جدید، قابل مقایسه است. داستانی که به آن «داستان عامه پسند» می‌گویند و قطعا ما نیز باید با آن با همان حالت شوخی و طنز برخورد کنیم».

 

روز سه‌شنبه رسانه‌های آمریکایی گزارش کردند که مقامات جامعه اطلاعاتی آمریکا در گزارش‌های خود به دونالد ترامپ به وی گفته‌اند که برخی مأموران اطلاعاتی روسیه اطلاعاتی افشاگرانه درباره فعالیت‌های اقتصادی و شخصی وی در اختیار دارند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=208790

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر