1

سرخو با اعمال فشار به شهرداری منطقه از اجرای حکم کمیسیون ماده ۱۰۰ جلوگیری کرد

  • کد خبر : 210996
  • ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۰

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: تخلف رخ‌داده در ملک مسکونی آقای سرخو ۲۳۶ متر است اما وی با اعمال فشار به شهرداری منطقه، از اجرای حکم کمیسیون ماده ۱۰۰ جلوگیری کرد.

 

پیرهادی

 روز گذشته محسن پیرهادی عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران و محسن سرخو در مجادله‌ای لفظی در صحن شورا، یکدیگر را به تخلفاتی متهم کردند.

محسن پیرهادی که نام او نیز بین افراد دریافت‌کننده املاک شهرداری منتشر شده بود، توسط محسن سرخو به دریافت غیرقانونی خانه از شهرداری متهم شد. اما پیرهادی در این جلسه از تغییر کاربری پارکینگ منزل شخصی‌ محسن سرخو به مسکونی و وقوع این تخلف خبر داد.

در همین خصوص محسن پیرهادی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم گفت: متراژ تخلف انجام شده در خانه مسکونی محسن سرخو که روز گذشته در صحن شورا مطرح شد ۲۳۶ متر بوده است.

محسن پیرهادی عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر افزود: با وجود آنکه برای این تخلف رای ماده ۱۰۰ نیز جهت تغییر کاربری از مسکونی به پارکینگ صادر شده است، محسن سرخو که خود عضو کمیسیون ماده ۱۰۰ نیز می‌باشد، با اعمال فشار به شهرداری منطقه، از اعمال حکم صادر شده جلوگیری کرده است.

پیرهادی با تاکید بر اینکه پس از نام برده شدن از وی در املاک واگذاری شهرداری، خود از قوه قضائیه خواستار رسیدگی قضایی به پرونده‌اش شده است گفت: در حال حاضر این موضوع توسط دستگاه قضایی در حال بررسی است.

پیرهادی همچنین تاکید کرد چه بنده و چه آقای سرخو در برابر حکم دستگاه قضایی تمکین کنیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=210996

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر