1

اختصاصی/۲۲ بهمن ماه نماد همبستگی ملت و مبارزه با سیاست مداخله‌جویانه غرب است

  • کد خبر : 211036
  • ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر با اشاره به اینکه ۲۲ بهمن ماه نماد همبستگی ملت است، گفت: سیاست ایران که جزو شعارهای انقلاب و تاکیدات معظم رهبری بوده همان استکبارستیزی است که مردم بار دیگر آن را اعلام خواهند کرد.

 

“طیبه سیاوشی” نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در گفتگو با خبرنگار مجلس افق نیوز، با اشاره به فرا رسیدن ۲۲ بهمن ماه نماد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: مردم ایران هر سال در این راهپیمایی شرکت می‌کنند زیرا آن را بیانگر همبستگی ملت، دفاع از آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی می‌دانند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه مردم با حضور در راهپیمایی می‌خواهند نشان دهند که به دنبال مقابله و جنگجویی در منطقه و یا با آمریکا نیستند، اظهار داشت: ملت ایران خواهان این هستند که بگویند ضمن دفاع از آرمان‌ها و منافع خود اجازه دخالت را به هیچ شخص یا کشوری در سیاست‌های داخلی خود نخواهند داد.

عضو فراکسیون امید مجلس ادامه داد: سیاست خارجی کشورمان یک سیاست واکنشی نیست که مردم بخواهند هر بار نسبت به تغییر سیاستی آمریکا آن را دگرگون کنند، سیاست مشخص جمهوری اسلامی که جزو شعارهای انقلاب، امام راحل و تاکیدات معظم رهبری بوده همان استکبارستیزی است و مردم در روز ۲۲ بهمن بار دیگر آن را اعلام می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه ۲۲ بهمن همچنین می‌تواند روز وحدت ملی تمامی گروه‌ها و جناح‌های سیاسی در کشور باشد، گفت: امیدوارم وحدت و آشتی ملی که قرار است رخ دهد، در روز ۲۲ بهمن ماه آغازگر تاریخ جمهوری اسلامی باشد تا جامعه ایرانی قدمی به سوی جلو حرکت کند.

سیاووشی با تاکید براینکه در کشورمان همبستگی ملی به نفع نظام و منافع ملی وجود دارد، خاطرنشان کرد: اما این همبستگی ملی باید براساس و بنیانی که مقداری دچار خدشه در گذشته شده، باشد و وحدتی که همه جناح‌ها طالب آن هستند به منصه ظهور وعمل  در روز ۲۲ بهمن ماه برسد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=211036

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر