1

برداشت ۲ میلیارد از حساب استقلال سوءتفاهم بود/ استقلال خوزستان خودش مشکلش را حل کند

  • کد خبر : 211785
  • ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۷

وزیر ورزش درخصوص مشکلات مالی استقلال خوزستان گفت:‌ از خودشان سوال کنید. بالاخره یک باشگاه خصوصی‌ است و باید مشکلش را حل کند.

 

 

مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم،‌ در پاسخ به این سوال که طبق قانون وزارت ورزش باید ۵ معاونت داشته باشد اما در حال حاضر ۷  معاونت دارد و علت این کار چیست، گفت: چه کسی گفته ۵ معاونت؟ اگر مستندی در این باره هست ارائه کنید.

وی درخصوص علت عدم پرداخت پاداش‌های ورزشکاران ملی گفت:‌ دکتر روحانی برنامه‌های متنوعی دارند و تلاش می‌کنیم با توجه به برنامه‌های متنوعی که رئیس‌جمهور دارند در اسفندماه مراسمی را در این راستا برگزار کنیم.

وزیر ورزش درباره مشکلات بوجود آمده برای استقلال خوزستان و اینکه مسئولان این تیم اعلام کرده‌اند به دلیل مشکلات مالی نمی‌توانند به عمان برای برگزاری مسابقه آسیایی‌شان بروند، اظهار داشت:‌ از خودشان سوال کنید. بالاخره یک باشگاه خصوصی‌ است و باید مشکلش را حل کند.

سلطانی‌فر درباره آخرین وضعیت پرونده حقوقی استقلال در فیفا نیز گفت: تلاشمان را انجام داده‌ایم و  منتظر پاسخ اعتراض هستیم.

وی درخصوص علت بلوکه شدن مبلغ ۲ میلیارد تومان از حساب باشگاه استقلال تهران نیز گفت: سوتفاهمی پیش آمده بود و نامه‌ای در این زمینه ارائه و مشکل برطرف شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=211785

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر