1

کرملین: نگاه خوش‌بینانه‌ای به روابط با ترامپ نداریم

  • کد خبر : 211978
  • ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۲

سخنگوی کاخ ریاست‌جمهوری روسیه با اشاره به اینکه مسکو هرگز نگاه خوش‌بینانه‌ای به روابط با دولت جدید آمریکا نداشته، تأکید کرد که صرفا بعد از دیدار رؤسای جمهور دو کشور می‌توان روابط آمریکا-روسیه را ارزیابی کرد.

افق نیوز/ سخنگوی کاخ ریاست‌جمهوری روسیه با اشاره به اینکه مسکو هرگز نگاه خوش‌بینانه‌ای به روابط با دولت جدید آمریکا نداشته، تأکید کرد که صرفا بعد از دیدار رؤسای جمهور دو کشور می‌توان روابط آمریکا-روسیه را ارزیابی کرد.

به گزارش فارس، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کاخ کرملین اعلام کرد که تنها پس از برگزاری دیدار میان «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهوری روسیه و «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا می‌توان روابط مسکو-واشنگتن را ارزیابی کرد.

بنا بر گزارش خبرگزاری «اینترفکس»، سخنگوی کاخ ریاست‌جمهوری روسیه همچنین تأکید کرد: «ما بر این باوریم که روابط میان آمریکا و روسیه برای هر دو کشور و همچنین برای جامعه جهانی از اهمیت بسیاری برخوردار است».

وی در ادامه گفت که هنوز مشخص نیست چه زمانی قرار است نخستین دیدار میان روسای جمهور روسیه و آمریکا برگزار شود.

پسکوف در پاسخ به سوالی درباره ناامیدی احتمالی مسکو از دولت ترامپ گفت: «ما هرگز نگاه خوش‌بینانه‌ای در این رابطه نداشته‌ایم و یا اسیر توهمات نشده‌ایم بنابراین دلیلی برای ناامیدی وجود ندارد».

سخنگوی کاخ ریاست‌جمهوری روسیه در بخش دیگری از اظهاراتش گفت که ادعاها مبنی بر اینکه مطبوعات دولتی روسیه به کارکنان خود توصیه کرده‌اند تا پوشش اخبار مرتبط با رئیس‌جمهور جدید آمریکا را کاهش دهند، صحت ندارد.

وی تأکید کرد: «شبکه‌های تلویزیونی و دیگر رسانه‌های روسیه در خصوص تصمیم‌گیری برای سیاست‌های خود کاملا آزادانه عمل می‌کنند و این ادعا نمونه دیگری از اخبار جعلی است».

پیش از این شبکه بلومبرگ اعلام کرده بود که کرملین روز پنج شنبه به رسانه‌های دولتی روسیه اعلام کرده تا پوشش اخبار مرتبط با «دونالد ترامپ» را بواسطه نگرانی‌ها در خصوص روابط آینده با دولت جدید آمریکا کاهش دهند.

وی در بخش دیگری از اظهاراتش به مستند اخیر شبکه «بی بی سی» که روز پنج‌شنبه پخش شد و به نوعی مستندی درباره طرفداران فوتبال روسیه بود گفت، این اثر مستند به شدت در روسیه مورد انتقاد است و به عنوان یک ابزار تبلیغات سیاسی و پروپاگاندا در نظر می‌گیرد و بیشتر با هدف منصرف کردن مردم انگلیس از سفر به روسیه ساخته شده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=211978

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر