1

استقلال به بلوغ تاکتیکی رسیده و قهرمان لیگ در نیم فصل دوم است

  • کد خبر : 212013
  • ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰

مدافع سابق استقلال گفت: «مهم‌ترین عامل در بازی‌های آسیایی خودباوری بازیکنان تیم است که خوشبختانه این اتفاق در تیم افتاده و پیروزی‌های باارزشی که به دست آوردیم نشان‌دهنده این موضوع است.»

صادق ورمزیار استقلال به بلوغ تاکتیکی رسیده و قهرمان لیگ در نیم فصل دوم است

صادق ورمزیار در خصوص پیروزی استقلال در خانه ذوب‌آهن اظهار داشت: «دیروز نمایش بی‌نظیری از استقلال دیدیم و باید از یکایک اعضای تیم تشکر کرد که با وجود غیبت سه مهره کلیدی تیم موفق شدند از سد تیم آماده و سرحال ذوب‌آهن بگذرند. حریف دیروز استقلال یکی از بهترین‌ تیم های چند سال گذشته فوتبال ایران است که در این فصل هم بسیار عالی بوده اما دیروز در خانه‌اش بازی ۶ امتیازی را باخت تا استقلال از حالا به بعد به دنبال رسیدن به جایگاه دوم باشد.»

مدیر آکادمی استقلال درباره اینکه مهم‌ترین عامل پیشرفت استقلال را در چه چیزی می‌داند، گفت: «استقلال این فصل تیم جوان و آینده‌داری داشت ولی تغییرات در تیم گسترده بود و سرمربی تیم نیاز به زمان داشت تا اتحاد و هماهنگی بازیکنان را به طور ویژه‌ای افزایش دهد. نهایتا این اتفاق افتاد و تیم نتایج خوب خود را شروع کرد. در این بین در هفته‌‌هایی که تیم تلاش می‌کرد که نتیجه بگیرد کم تحمل بودن عده‌ای باعث شده بود تا عملکرد کادرفنی و بازیکنان دیده نشود اما خوشبختانه با حمایت آگاهانه هیات‌مدیره، منصوریان تیم را به بلوغ تاکتیکی موردنظر خود رساند و در نیم‌فصل دوم استقلال تا اینجا قهرمان لیگ برتر است.»

وی درباره پیش‌بینی خود از نمایش استقلال در جام باشگاه‌های آسیا عنوان کرد: «مسلما کار آسانی برابر رقیبان نداریم و باید با حداکثر تلاش سعی کنیم تا تیم نتیجه بگیرد. مهم‌ترین عامل در بازی‌های آسیایی خودباوری بازیکنان تیم است که خوشبختانه این اتفاق در تیم افتاده و پیروزی‌های باارزشی که به دست آوردیم نشان‌دهنده این موضوع است. استقلال می‌تواند با پیروزی لیگ قهرمانان را شروع کند و اعتماد‌به‌نفس مورد نیاز در بین بازیکنان تیم وجود دارد.»

ورمزیار درباره فشار بازی‌های آسیایی که ممکن است مانع ادامه موفقیت‌های آبی‌پوشان در لیگ برتر شود، تصریح کرد: «به طور حتم کادرفنی با حمایت هیات مدیره برنامه مشخصی برای بازی‌های آسیایی و همچنین مصاف با دیگر تیم‌های لیگ برتری دارد تا فشار مضاعفی روی بازیکنان تیم وارد نشود. استقلال بازیکنان جوان و آینده‌داری دارد که در بازی دیروز برابر ذوب‌آهن هم ثابت کردند تیم متکی به یک یا چند بازیکن نیست و می‌تواند برابر حریفان خود روی همه مهره‌های خود حساب ویژه‌ای باز کند. امیدوارم حمایت ویژه‌ای از تیم در آسیا شود.»

آنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=212013

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر