3

برگزاری مجمع عمومی دبیران شوراهای امر به معروف و نهی از منکر دستگاههای اجرایی مشهد

  • کد خبر : 21259
  • ۰۶ آذر ۱۳۹۰ - ۲۳:۱۴

مهمترین وظیفه شوراهای امر به معروف در دستگاه های اجرایی معرفی این فریضه در سطوح مختلف اداری است، قرآن کریم نیز به افرادی که در گسترش امر به معروف تلاش میکنند و خود نیز به آن عمل میکنند وعده رستگاری داده است.

به گزارش افق در مشهد مقدس، به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی، علی سلیمانی با اعلام این خبر گفت :به مناسبت ماه محرم الحرام و فرارسیدن هفته احیاء امر به معروف و نهی از منکر اولین گردهمایی دبیران شوراهای امر به معروف ونهی از منکر ادارات مشهد برگزار می شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه اکثردبیران شوراهای امر به معروف دستگاه های اجرایی را مقامات ارشد هر دستگاه تشکیل می دهند ، این نشست با هدف همفکری و هم اندیشی برای گسترش فعالیتهای دستگاه های اجرایی بسیار مفید خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: استماع گزارش فعالیت های پنج شوراء ادارات و سازمانها ، رهنمودهای دبیر ستاد احیاء استان ، تبیین وظایف شوراها و چگونگی ارزشیابی شوراها از دستورات کار این جلسه است.

به گزارش خبرنگار ما،این مجمع  عمومی ساعت ۹ صبح سه شنبه ۸ آذرماه سال جاری در محل شهرک فناوری شمالشرق کشور در شهر مقدس مشهد برگزار خواهد شد.

گفتنی است این مراسم با حضور  استاندار و قائم مقام ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر،معاون ادارات و کارخانجات  و دبیر ستاد احیاء استان،برپا می گردد

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=21259

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر