2

عملیات ساخت اولین واحد صنعتی تولید قطعات بتن های سبک و مقاوم در کشور آغاز شد

  • کد خبر : 21263
  • ۰۷ آذر ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۴

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی:عملیات ساخت اولین واحد صنعتی تولید قطعات بتن های سبک و مقاوم در کشور آغاز شد. طرح ساخت انواع قطعات بتن سی پورکس کارخانه سبک سازان سبزوار با ظرفیت ۶۸ هزار و۸۸۴ تن در شهرک صنعتی سبزوار آغاز شد

به گزارش افق و نقل از  روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی،علی  سلیمانی گفت: این واحد صنعتی با ساخت  بلوک های بتن یسبک و مقاوم  طی ۲سال  با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی و در زمینی به مساحت۴۰ هکتار بطور مستقیم برای ۲۰۰ نفر اشتغالزایی ایجاد خواهد کرد.
وی محصولات تولیدی این کارخانه را در تولید صنعتی ساختمان مهم ارزیابی کرد و افزود: تاکنون کارخانه ای از این دست در ایران شکل نگرفته و محصولات آن نیز از خارج کشور وارد می شود که با افتتاح آن تحول بزرگی در ساختمان سازی صنعتی صورت می گیرد.
وی از خرید ماشین آلات این طرح از کشور آلمان خبر داد و اظهار داشت: درصدد هستیم این طرح را در مدت زمان ۲ سال به اتمام برسانیم که در این مهم خواستار ادامه مساعدت های خوب دستگاه های اجرایی هستیم.
سلیمانی با بیان اینکه بسیاری از کارهای زیر بنایی این طرح در ۶ ماه گذشته صورت گرفته است، از افتتاح این طرح در آینده ای نزدیک خبر داد.
وی اظهار داشت: در گذشته مردم و مسئولان سبزوار بابت ضعف صنعت در این شهرستان گلایه داشتند که خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته در ۳ سال اخیر شاهد ارتقاء بخش صنعت در این شهرستان هستیم.
سلیمانی به جذب بالای تسهیلات در نظر گرفته شده از محل شرکت شهرک های صنعتی استان توسط سرمایه گذاران سبزواری اشاره کرد و گفت: امسال۴۰ درصد تسهیلات استان دراین حوزه به صنعت گران سبزواری اختصاص یافت.
سلیمانی با اشاره به اینکه هیچ گونه سقفی برای توسعه شهرک های صنعتی سبزوار وجود ندارد، اظهار داشت: شهرک صنعتی شماره ۲ سبزوار در حال حاضر دارای۱۲۰ هکتار مساحت می باشد که با استقبال های خوب سرمایه گذاران از این شهرک قابلیت افزایش به ۳۰۰ هکتار را نیز دارد.
وی بیان نمود: قطعا احداث این کارخانه بستر مناسبی برای سرمایه گذاری های دیگر در بخش های مختلف در سبزوار خواهد بود    .
سلیمانی از پیگیری های جدی در رابطه با ایجاد چند واحدبزرگ صنعتی  در این شهرک صنعتی خبر دادوگفت: به زودی  کلنگ چند واحد صنعتی و پتروشیمی درسبزوار  زده خواهد شد .
وی خاطر نشان کرد: در حوزه تسهیلات شهرک های صنعتی در سبزوار به سرمایه گذارانی که کمتر از ۵۰۰ میلیون تومان تقاضای تسهیلات برای واحدهای کوچک دارند کمک خواهد شد.
گفتنی است؛ این مراسم با حضور مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی، نمایندگان مردم سبزواردر مجلس ، معاون امور عمرانی فرماندار و جمعی از مسئولان در شهرک صنعتی شماره ۲ سبزوار برگزار شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=21263

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر