3

ایران همچنان در رده ششم مسابقات جام‌جهانی والیبال

  • کد خبر : 21376
  • ۰۸ آذر ۱۳۹۰ - ۱۷:۵۰

روز هشتم مسابقات جام‌جهانی والیبال صبح امروز در ژاپن با برگزاری ۲ دیدار آغاز شد. در یکی از این دیدارها لهستان صدرنشین به مصاف مصر رفت که در پایان با نتیجه ۳ بر صفر به برتری رسید و با ۲۲ امتیاز در صدر باقی ماند. شاگردان آندره آناستازی در سه گیم متوالی و با نتایج ۲۵ […]

روز هشتم مسابقات جام‌جهانی والیبال صبح امروز در ژاپن با برگزاری ۲ دیدار آغاز شد.
در یکی از این دیدارها لهستان صدرنشین به مصاف مصر رفت که در پایان با نتیجه ۳ بر صفر به برتری رسید و با ۲۲ امتیاز در صدر باقی ماند. شاگردان آندره آناستازی در سه گیم متوالی و با نتایج ۲۵ بر ۲۱، ۲۶ بر ۲۴ و ۲۵ بر ۲۱ به پیروزی رسیدند. با توجه به اینکه روسیه در روز هشتم بازی خود را برگزار کرد و برزیل نیز با ۱۶ امتیاز در رده سوم قرار دارد، لهستانی‌ها با این پیروزی صدرنشینی خود را در روز هشتم قطعی کردند.

در دیگر دیدار روسیه با نتیجه ۳ بر یک برابر کوبا به برتری رسید و همچنان با ۲۱ امتیاز در تعقیب لهستان باقی ماند. روس‌ها در گیم‌های اول، سوم و چهارم با نتایج ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۱۲ به پیروزی رسیدند و کوبا در گیم دوم با نتیجه ۲۷ بر ۲۵ پیروز شد.

در ادامه مسابقات تیم‌های ملی والیبال ایران و چین به مصاف هم رفتند که شاگردان ولاسکو در عین ناباوری نتیجه را به حریف خود واگذار کردند. این بازی در حالی برگزار شد که پیش از این تیم ایران با ۱۲ امتیاز در مکان ششم قرار داشت و چین هم با کسب یک امتیاز در انتهای جدول جای گرفته بود. این بازی را شاگردان ولاسکو با حساب ۳ بر صفر به چین واگذار کردند تا ۳ امتیازی که همگان فکر می‌کردند برای ایران است پشت سد محکمی به‌نام چین جا بماند. با این حساب نخستین شگفتی این روز از رقابت‌ها رقم خورد.

همزمان با بازی تیم‌های ایران و چین، تیم‌های ایتالیا و آرژانتین در هشتمین مسابقه خود برابر هم قرار گرفتند که در پایان لاجوردی‌پوشان موفق شدند با حساب ۳ بر یک حریف خود را شکست دهند.
با این نتیجه ایتالیایی‌ها جمع امتیازهای خود را به ۱۷ رساندند و به رده سوم جدول رده‌بندی صعود کردند و آرژانتینی‌ها هم همچنان ۹ امتیازی باقی‌ماندند.

تیم‌های ملی والیبال برزیل و صربستان هم در هشتمین بازی خود در رقابت‌های جام‌جهانی برابر هم قرار گرفتند که در این مسابقه یکی دیگر شگفتی‌های این روز از مسابقات رقم خورد و صربستان توانست با حساب ۳ بر یک برزیل، یکی از مدعیان قهرمانی را از پیش‌رو بردارد.
با این نتیجه صربستان ۶ امتیازی شد و برزیلی‌ها همچنان ۱۶ امتیازی ماندند.

در دیگر مسابقه همزمان با این دیدار تیم‌های ملی آمریکا و ژاپن برابر هم قرار گرفتند که در این پیکار آمریکا توانست با نتیجه ۳ بر صفر میزبان مسابقات را شکست دهد. با این حساب آمریکایی‌ها ۱۲ امتیازی شدند و ژاپنی‌ها ۸ امتیازی باقی‌ماندند.

* نتایج بازی‌های امروز به این شرح است:
لهستان ۳ – مصر صفر
کوبا یک – روسیه ۳
ایران صفر – چین ۳
آرژانتین صفر – ایتالیا ۳
آمریکا ۳ – ژاپن صفر
صربستان ۳ – برزیل یک

* جدول رده‌بندی تا پایان روز هشتم:
۱ـ لهستان ۲۲ امتیاز
۲ـ روسیه ۲۱ امتیاز
۳ـ ایتالیا ۱۷ امتیاز
۴ـ برزیل ۱۶ امتیاز
۵ـ کوبا ۱۴ امتیاز
۶ـ ایران ۱۲ امتیاز
۷ـ آمریکا ۱۲امتیاز
۸ـ آرژانتین ۹ امتیاز
۹ـ ژاپن ۸ امتیاز
۱۰ـ صربستان ۶ امتیاز
۱۱ـ چین ۴ امتیاز
۱۲ـ  مصر ۳ امتیاز

افق – فارس -مرحله چهارم و پایانی رقابت‌ها از روز جمعه در توکیو برگزار خواهد شد که طی آن تیم ایران در این شهر باید با تیم‌های برزیل، روسیه و ایتالیا مصاف دهد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=21376

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر