1

استقلال مقابل تراکتورسازی در یک لحظه غافلگیر شد/ این تیم در پست بازیکنان باتجربه نیازمند تقویت است

  • کد خبر : 218175
  • ۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷

مدافع سابق استقلال گفت: استقلال و تراکتورسازی بازی نزدیکی انجام دادند و به نظرم استقلال روی یک صحنه غافلگیر شد و قدر موقعیت‌ها را ندانست.

سهراب بختیاری زاده استقلال مقابل تراکتورسازی در یک لحظه غافلگیر شد/ این تیم در پست بازیکنان باتجربه نیازمند تقویت است

افق نیوز/ سهراب بختیاری‌زاده در خصوص دیدار استقلال و تراکتورسازی و شکست آبی‌پوشان در تبریز گفت: به نظرم فوتبال نزدیکی ارائه شد و دو تیم موقعیت‌های خوبی داشتند. از طرفی هر دو تیم می‌خواستند سریع توپ را به محوطه جریمه یکدیگر برسانند و با توجه به شرایطی که از قبل پیش‌بینی می‌شد، هر دو تیم می‌توانستند گل هم بزنند چون برای برد به زمین آمدند.

 

وی افزود: استقلال چندین موقعیت داشت ولی به نظرم تیمی که می‌خواهد برنده باشد، از ۴-۳ موقعیت باید یک توپ را تبدیل به گل کند و استقلال قدر موقعیت‌هایش را ندانست. از طرفی این تیم زمانی گل خورد که هیچ کس فکرش را نمی‌کرد و شاید رحمتی می‌توانست خیلی بهتر روی آن صحنه عمل کند، ولی در کلیات قضیه این بازی می‌توانست مساوی شود.

 

مدافع سابق استقلال تأکید کرد:‌ من این بازی را برای استقلال سخت می‌دانستم و اعتقاد دارم در لحظه گل این تیم غافلگیر شد، چون آن زمان فشار بسیار زیادی روی دروازه استقلال نبود که همه تصور کنند وقت گل زدن تراکتورسازی است. شاید هم روی آن صحنه رحمتی دید مناسبی نداشت، ولی حالا هم چیزی از دست نرفته و باید در دو هفته پایانی جنگید.

 

بختیاری‌زاده با اشاره به روند روبه‌رشد استقلال گفت: استقلال در نیم‌فصل شرایط کیفی خوبی پیدا کرد، ولی هفته آینده کار سختی دارد، چون پدیده بازی قبل را باخته، ولی از سوی دیگر آنها از ماندن‌شان احساس راحتی و امنیت می‌کنند. اگر استقلال تصور کند که پدیده بی‌انگیزه است، این یک زنگ خطر نابودکننده برای آبی‌پوشان خواهد شد و خیلی راحت پدیده می‌تواند با این حربه به استقلال گل بزند و برنده شود.

 

وی ادامه داد: تا دو هفته پایانی رقابت ادامه دارد و هیچ تیمی نمی‌تواند بگوید کارش راحت‌تر است. استقلال و تراکتورسازی تا لحظه آخر محکوم هستند با تمام وجود بازی کنند و دست به هر کاری می‌زنند.

 

مدافع سابق استقلال در پاسخ به این سوال که نقاط ضعف و قوت این تیم در کدام پست‌ها بوده، گفت: تشخیص نقاط ضعف و قوت استقلال زمان‌بر است و کادر فنی این تیم باید در روزهای آرامش بررسی کنند چه اتفاقاتی در نیم‌فصل افتاد و همان نقاط ضعف را تبدیل به نقاط قوت کنند. بهترین شخص برای تشخیص نقاط ضعف، خود سرمربی است. من حس می‌کنم استقلال از لحاظ فنی خوب است و سال آینده می‌تواند نگاهش به دنبال جام باشد، ولی در یک پست‌هایی باید این تیم تقویت شود.

 

بختیاری‌زاده تأکید کرد: اگر استقلال می‌خواهد جوان‌گرایی کند باید بالانس جوان‌گرایی و تجربه را حفظ کند. طبیعی است بازیکنان پا به سن گذاشته باید روی ریکاوری بدنی خود تمرکز کنند و هرچه سن بالاتر می‌رود، رفتارهای فنی بیشتر زیر سوال است، البته بازیکنان باتجربه استقلال در نیم‌فصل دوم کمک‌حال منصوریان بودند، ولی به نظر من در این پست‌ها استقلال نیازمند تقویت است.

 

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=218175

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر