2

سمت و سوی سررسید سکه در ماه های پیش رو

  • کد خبر : 219197
  • ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۳

 
حجم معاملات آتی سکه طی روز گذشته در بورس کالای ایران به ۶ هزار ۸۹۴ قرارداد و ارزش ۹۴۶ میلیارد ریال رسید که نسبت به شنبه گذشته رشد ۱۶ درصدی را تجربه کرد، چرا که حجم معاملات طی این روز به ۵ هزار و ۸۹۹ قرارداد رسیده بود.

افق نیوز. در دومین روز هفته، شاخص بازار ارز معاملات خود را با قیمت ۳ هزار و ۷۸۱ تومان آغاز کرد که افزایشی ۵ تومانی نسبت به قیمت بسته شده روز شنبه داشت و همین موضوع موجب تغییر مسیر مثبت بازار آتی سکه در روز یکشنبه بود.
به این ترتیب در معاملات دیروز هر ۵ سر رسید فعال بازار آتی بورس کالا روند مثبتی را تجربه کرد.
به این ترتیب بر اساس آمار معاملات، سکه تحویل اردیبهشت ماه با ثبت قیمت یک میلیون و ۲۳۱ هزار تومان، افزایش ۰/۲۳درصدی را تجربه کرد. همچنین قرارداد تحویل تیر سال جاری با قیمت یک میلیون و ۲۶۳ هزار تومان رشد ۰/۳۲ درصدی را به ثبت رساند. این در شرایطی است که سکه تحویل شهریور امسال نیز با نرخ یک میلیون و ۳۰۳ هزار تومان به فروش رسید و تغییر قیمت مثبت ۰/۳۴ درصدی را تجربه کرد. همچنین سررسید آبان ماه هم با نرخ یک میلیون و ۳۴۳ هزار تومان معامله و با افزایش ۰/۴۲درصدی رو به رو شد. از سویی سررسید دی ماه نیز با قیمت یک میلیون ۳۸۴ تومان به ثبت رسید و با رشد قیمت ۰/۶۵ درصدی رو به رو شد.
از بازار نقدی چه خبر؟
دیروز بهای سکه در بازار نقدی نیز به تبعیت از دلار روند مثبتی را تجربه کرد.
بازگشت قیمت دلار در روز یکشنبه در شرایطی صورت گرفت که برخی معامله‌گران انتظار داشتند، این ارز تا مرز ۳هزار و ۸۰۰ تومان بالا اما در این همین محدوده متوقف شد و موجب افزایش یک هزار تومانی بهای سکه تمام شد.
به طوری که سکه طرح امامی طی این با قیمت یک‌میلیون و ۲۲۰ هزار تومان به فروش رسید. این در شرایطی است که نیم سکه و ربع سکه نیز به ترتیب با قیمت های ۶۷۴ هزار تومان و ۳۷۹ تومان در بازار نقدی معامله شد.
منبع: بورس کالای ایران

حجم معاملات آتی سکه طی روز گذشته در بورس کالای ایران به ۶ هزار ۸۹۴ قرارداد و ارزش ۹۴۶ میلیارد ریال رسید که نسبت به شنبه گذشته رشد ۱۶ درصدی را تجربه کرد، چرا که حجم معاملات طی این روز به ۵ هزار و ۸۹۹ قرارداد رسیده بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=219197

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر