1

یاسر هاشمی: حضور مردم در پای صندوقهای رای تداوم بخش مسیر توسعه کشور است

  • کد خبر : 220353
  • ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲

یاسر هاشمی گفت: امروز دولت خدمتگزار برای اینکه بتواند مسیر توسعه کشور را که تا نیمه راه ادامه پیدا کرده تداوم دهد، چشمش به حضور مردم در انتخابات دوخته شده است .

هاشمی چهارشنبه شب در گردهمایی حامیان دکتر حسن روحانی در کانون فرهنگی و تربیتی شهید باهنر نهاوند افزود: رکن اصلی نظام جمهوری اسلامی جمهوریت است و جمهوریت یعنی حضور مردم در صحنه های اجتماعی که همواره انقلاب را در عرصه های مختلف با پیروزی مواجه کرده است .

به گزارش افق نیوز ،وی گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی به نقش مردم بسیار اهمیت می دادند و بارها می گفتند زمانی که ما قبل از انقلاب مبارزه می کردیم و در زندان شکنجه می شدیم امیدی به پیروزی نداشتیم اما هنگامی که مردم به صحنه آمدند امید ما به پیروزی زیاد شد و سرانجام انقلاب به ثمر نشست.

وی به نقش مردم از دیدگاه مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی اشاره و اظهار کرد: آیت الله هاشمی می گفت در دوران انقلاب که ما قوای سه گانه را نداشتیم و فقط شورای انقلاب کشور را اداره می کرد این مردم بودند که در برابر توطئه ها محکم ایستادند و توانستند انقلاب را به اهداف مورد نظرش برسانند که البته این نقش آنان نیز در دوران دفاع مقدس بخوبی نمایان شد .

هاشمی افزود: در دوران سازندگی و اصلاحات با حضور مردم توانستیم کشور را به پیش ببریم و در دوران به اصطلاح مهرورزی با کمک مردم این دوران پس زده شد و دکتر روحانی در راس قوه مجریه قرار گرفت و راه توسعه و عقلانیت آغاز شد.

وی گفت: امروز هم که چهار سال است که از دوران مدیریت دولت اعتدالی می گذرد باز هم چشم امید به ادامه روند اعتدالی ،اصلاحات و سازندگی کشوربه حمایت شما مردم دوخته شده است .

وی گفت: مردم در پای صندوقهای رای است که باید بگویند چه چیزی حق آنان است و اینکه توسعه کشور و سازندگی آن به چه شکلی ادامه یابد.

وی افزود: امروز دولت دکتر روحانی سه پرچم دارد که یکی پرچم سازندگی دوران آیت الله هاشمی رفسنجانی ، یکی پرچم دوران اصلاحات و دیگری پرچم اعتدال توسط روحانی است ، لذا برای ادامه مسیر و رساندن این پرچم به سرانجام نیاز به حضور مردم در پای صندوقهای رای می باشد .

وی افزود: دکتر روحانی امروز در تبلیغات خود تمام قد ظاهر شده و هر آنچه را که مربوط به گذشته بوده برای مردم گفته است و آینده را نیز برای آنان ترسیم نموده و علاوه بر آن خط عقلانیت را به آنان نشان داده است لذا مردم نیزباید این بار به صحنه بیایند و تداوم راه نیمه رفته را خواستار شوند.

انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراها به صورت همزمان روز جمعه ۲۹ اردیبهشت در سراسر کشور برگزار می شود.

منبع: ایرنا
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=220353

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر