1

بازشماری آرای صندوق‌ها در حضور کاندیداهای معترض اسلامشهر

  • کد خبر : 221534
  • ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰:۳۸

رئیس ستاد انتخابات اسلامشهر گفت: با بازشماری صندوق‌های اخذ رأی، قصور انجام‌شده برطرف گردید.

 

خبرگزاری فارس: بازشماری آرای صندوق‌ها در حضور کاندیداهای معترض اسلامشهر

نظام ملک‌شاهی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اسلامشهر اظهارداشت: در پی اعتراضات برخی از کاندیداهای عضویت در شورای اسلامی شهر اسلامشهر، با بازشماری صندوق‌های رای مورد اعتراض، قصور انجام‌شده رفع  گردید.

وی بیان کرد: هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها در حضور جمعی از معترضان در محل فرمانداری اسلامشهر به بررسی و بازشماری آرای ۱۵ صندوق مکانیزه رای که به صورت اتفاقی انتخاب شده بودند، پرداخت که در نهایت هیچ‌گونه مغایرتی مشاهده نشد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان اسلامشهر افزود: با توجه به اینکه انتخابات شورای اسلامی شهر اسلامشهر به‌صورت الکترونیکی درسطح حوزه‌های اخذ رای انجام شد برخی قصورات انجام‌شده مورد بررسی قرار گرفت و با توجه به اینکه قصورات انجام‌شده کمتر از یک درصد بود، تغییری در وضعیت آرا به‌وجود نیامده است .

معاون  سیاسی فرمانداری شهرستان اسلامشهر تاکید کرد: علی‌رغم تدابیر اندیشیده‌شده و برنامه‌ریزی‌های لازم در روز اخذ رای مشکلات فنی برای ۱۴ صندوق رای بوجود آمد و دستگاه‌های موجود هنگام شمارش آرا، آنلاین نشده و آرای این صندوق‌ها در ستاد انتخابات شهرستان پرینت گرفته و به‌صورت دستی در سامانه ثبت گردید.

وی افزود: در راستای اعتراضات نامزدها رأی این ۱۴ صندوق توسط هیات اجرائی و در حضور معترضان مورد بررسی و بازشماری قرار گرفت که با مشاهده برخی مغایرت‌ها، مراتب مغایرت ضمن اصلاح، صورتجلسه و به تایید حاضرین رسید.

ملکشاهی تصریح کرد: با رفع مغایرتها در این ۱۴ صندوق، آرای نفرات نهم و دهم دچار مغایرت‌هایی شده و براساس آرای به‌دست آمده نفر نهم از جمع اعضای اصلی شورای پنجم شهر اسلامشهر خارج و نفر دهم به عنوان عضو اصلی به این مجموعه افزوده شد.

وی گفت: با توجه به مغایرت‌های به‌وجود آمده و براساس قانون، نتیجه نهایی انتخابات شورای اسلامی شهر اسلامشهر پس از تایید نهایی هیات نظارت شهرستان در مهلت قانونی تعیین تکلیف شده و به عموم شهروندان اطلاع‌رسانی خواهدشد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=221534

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر