1

آقای عزیز محمدی کاری نکند که هر چه در مورد او می دانم بگویم

  • کد خبر : 22211
  • ۱۸ آذر ۱۳۹۰ - ۲۰:۳۲

آقای عزیز محمدی کاری نکند که هر چه در مورد او می دانم بگویم. تا حالا هم خودم را خیلی نگه داشته ام که حرفی نزده ام

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از برنامه ریزی های صورت گرفته برای بازیهای این تیم گفت: آقای عزیز محمدی کاری نکند که هر چه در مورد او می دانم را بگویم. اگر این روند ادامه داشته باشد همه چیز را می گویم حتی اگر به قیمت خداحافظی از فوتبال باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی کریمی پس از شکست ۳ بر صفر پرسپولیس برابر استقلال ضمن بیان این مطلب به وضعیت سرخپوشان برای این بازی اشاره کرد و گفت: ما دو بازی دیگر تا پایان نیم فصل داریم و امیدوارم در نیم فصل بتوانیم بازیکنان مورد نظرمان را جذب کنیم و در نیم فصل دوم به نتایج و امتیازاتی که لازم داریم دست پیدا کنیم.

وی با انتقاد از برنامه ریزی سازمان لیگ برای دیدار استقلال و پرسپولیس گفت: شما بروید بررسی کنید که کجای دنیا چنین برنامه ریزی وجود دارد. در حالی که برنامه بازیهای لیگ را اعلام کرده بودند به طور ناگهانی میان لیگ بازی جام حذفی می گذارند. مگر ما نمی توانستیم مثل تیم های دیگر در هفته های آینده بازی کنیم.

علی کریمی ادامه داد: این قانون ها را آقایانی می گذارند که قصد دارند خودشان را گول بزنند. این برنامه ریزی ها در هیچ کجای دنیا دیده نمی شود. آقایان آمده اند برگزاری دو بازی پشت سرهم در ورزشگاه آزادی را بهانه کرده اند که نمی توانند دو بازی پشت سرهم را در زمین این ورزشگاه برگزار کنند. حالا که ادعایشان می شود این بهترین زمان ماست چرا نمی شود در این زمین دو بازی برگزار کرد. اگر نشود که باید در ورزشگاه آزادی را تخته کنیم.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از عزیز محمدی به خاطر برنامه ریزی های اخیر گفت: امیدوارم ایشان امشب سر راحت روی زمین بگذارد. بالاخره آخرتی هم وجود دارد البته اگر برخی آقایان به آن اعتقاد داشته باشند. آقای عزیز محمدی کاری نکند که هر چه در مورد او می دانم بگویم. تا حالا هم خودم را خیلی نگه داشته ام که حرفی نزده ام اما اگر این روند ادامه داشته باشد هر چه می دانم را می گویم. حتی اگر این گفتن به قیمت کنار گذاشتنم از فوتبال باشد و برای همیشه فوتبال را کنار بگذارم.

کریمی در مورد درگیری اش با بازیکنان استقلال گفت: متاسفانه برخی بازیکنان سیاه بازی می کنند و اول می زنند و بعد عذرخواهی می کنند. این یک سیاه بازی است. هنوز جای زخمی که به خاطر حرکت صادقی در بازی با تراکتورسازی روی پایم ایجاد شد وجود دارد. یک بازیکن جوان می آید ما را می زند و بعد هم می گوید ببخشید. این چه فوتبالی است. اگر آرنج بازیکن استقلال باعث صدمه به سرم می شد چه کسی می خواست جواب بدهد. این بازیکنان نباید بازی جوانمردانه را فدای نتیجه بکنند.

علی کریمی کناره گیری استیلی را حلال مشکلات پرسپولیس ندانست و گفت: رفتن سرمربی در این مقطع کمکی به پرسپولیس نمی کند. با این حال مدیریت باشگاه باید در این مورد تصمیم گیری کند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=22211

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر