2

صحت انتخابات شورای شهر زنجان تأیید شد/ نفرات ششم و هفتم شورا جا به جا شدند+اسامی اعضای منتخب

  • کد خبر : 222629
  • ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۳

رئیس هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان زنجان با اشاره به تأیید صحت انتخابات شورای شهر زنجان گفت: شمارش آرای دستی تأثیری در نتیجه نداشته و فقط جای نفرات ششم و هفتم شورا و عضو علی‌البدل اول و دوم عوض شد.

 

خبرگزاری فارس: صحت انتخابات شورای شهر زنجان تأیید شد/ نفرات ششم و هفتم شورا جا به جا شدند+اسامی اعضای منتخب

احمد بیگدلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به روند بازنگری انجام شده برای ۱۷۵ صندوق شورای شهر اظهار کرد: در ۳۹ صندوق رای‌گیری دستی انجام شده بود  که اقدام به شمارش آنها شد.

وی با اشاره به اینکه طبق آمار موجود ۶۰۰ برگه رأی به صورت دستی اخذ شده بود، تصریح کرد: این آراء شمارش شده و در نتیجه انتخابات اعمال شد.

رئیس هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان زنجان با بیان اینکه اعمال نتایج به دست آمده از آرای دست تأثیر چندانی در نتیجه انتخابات نداشت، اضافه کرد: تنها تغییر این بود که جای آقایان اسماعیل دویران و سید رحمان احمدی (نفرات ششم و هفتم) در بین اعضای اصلی جابه‌جا شد.

بیگدلی ادامه داد: همچنین بر اساس شمارش انجام شده جای عضو علی‌البدل اول و دوم آقایان اکبر اوصالی و رزاق محمدی هم بعد از شمارش آرا عوض شد.

وی با اعلام تایید صحت انتخابات شورای شهر زنجان تصریح کرد: صحت انتخابات شورای شهر زنجان را تایید و آن را به فرمانداری زنجان اعلام کردیم.

به گزارش فارس، سجاد خدایی، امامعلی دادخواه، کاظم افشارچی، احمد نصیری، محمد مسعود مرادخانی، سید رحمان احمدی، اسماعیل دویران، حمید رضا حمیدی، عباس راشاد ۹  عضو شورای منتخب در شهر زنجان هستند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=222629

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر