3

رفتارهای ضد و نقیض سردار در برخورد با استیلی

  • کد خبر : 22274
  • ۱۹ آذر ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۴

«بازی با استقلال آخرین فرصت حمید استیلی برای گرفتن نتیجه بود و استعفای وی از نظر من پذیرفته شده است.»

http://snn.ir/pic/13900919023_2011344054e.jpg

رفتارهای ضد و نقیض سردار در برخورد با استیلی
از حمایت‌های رویانیان تا اخراج سرمربی
مدیرعامل پرسپولیس که شب گذشته خبر استعفای استیلی را تائید کرد، صبح امروز در چرخشی ۱۸۰ درجه‌ای سعی کرد که جدایی این سرمربی را به دلیل اخراج از تیم عنوان کند.

 

به گزارش خبرنگار ورزشی «خبرگزاری دانشجو»، شکست سه بر صفر پرسپولیس در برابر استقلال با تغییر در کادر فنی سرخپوشان همراه بود و در همان دقایق نخست این شکست حمید استلی در مصاحبه تلویزیونی در برابر دوربین قرار گرفت و ضمن عذرخواهی از هواداران، از استعفای خود خبر داد.
ساعتی بعد محمد رویانیان در خصوص استعفای حمید استیلی گفت: «بازی با استقلال آخرین فرصت حمید استیلی برای گرفتن نتیجه بود و استعفای وی از نظر من پذیرفته شده است.»
و به این ترتیب کار استیلی در پرسپولیس به پایان رسید و اعتراضات هواداران که از دقیقه ۴۰ نخستین بازی سرخپوشان در لیگ برتر آغاز شده بود، به نتیجه رسید.
رویانیان در ادامه تاکید کرد: «برخی دوستان نزدیکم زمانی که مدیرعامل پرسپولیس شدم به من گفتند که یک برخورد چکشی داشته باش و کادر فنی را تغییر بده، اما من به دلیل اینکه اخلاق و انسانیت برایم مهمتر از نتیجه است این کار را انجام ندادم و این فرصت را به حمید استیلی و کادر فنی وی تا بازی با استقلال را دادم و از آنها نیز همه گونه حمایتی کردم.»
اما صبح امروز رویانیان در بیانیه باشگاه پرسپولیس با لحن دیگری به استلیل حمله کرد و این سرمربی مستعفی را به کلی تخریب کرد و وی را به عنوان عامل اصلی شکست این تیم معرفی کرد.
رویانیان در این بیانیه با چرخشی ۱۸۰ درجه ای گفت: «من با وارد کردن برخی شوک ها تیم را تقویت کردم تا استیلی شکست خورده کنار نرود، اما متاسفانه فرصت او تمام شد و استیلی بعد از بازی کنار گذاشته شد و به زودی سرمربی جدید پرسپولیس معرفی خواهد شد تا اوضاع تیم به سمت بهبودی پیش برود.
مدیرعامل پرسپولیس در ادامه افزود: در فصل نقل و انتقالات تیم بد بسته شد و حواشی فراوانی دامن پرسپولیس را گرفت. ضرب المثل «خشت اول چون نهد معمار کج تا ثریا می رود دیوار کج» مبین حال پرسپولیس است.
وی تصریح کرد: حمید استیلی اگر چه از فوتبالیست های بزرگ ما به شمار می رفت، اما سرمربیگری پرسپولیس برای وی زود بود و یکی از عوامل ناکامی تیم همین انتصاب نا مناسب اول فصل برای هدایت پرسپولیس قلمداد می شود.»
حال این سوال مطرح است که آیا تخریب استیلی می تواند ناکامی های پرسپولیس را جبران کند و آیا این روش برا ی سرپوش گذاشتن بر این شکست کافی است؟
رویانیان تا اینجای کار مدیریتی خود از استیلی حمایت کرد و این درست در شرایطی بود که هواداران بر روی سکوها بر حواشی تیم اضافه می کردند، ولی بهتر بود زودتر از این در مورد استیلی تصمیم می گرفتند و یا آن زمای که استیلی تصمیم بر استعفا داشت با او موافقت می کردند.
سردار در بیانیه خود شکست پرسپولیس در این دیدار را محتمل می دانست و اطمینان داشت که شانسی در این بازی ندارد، اما به دلایلی که خودش بهتر می داند در خصوص تغییر کادر فنی اقدامی نکرد؛ شاید دلیل اصلی سردار از این کار این بود که در نظر هواداران استیلی عامل اصلی این ناکامی معرفی شود و امروز به سیبلی تبدیل شود که حتی علی پروین که از استیلی حمایت می کرد هم امروز وی را هدف تیرهای خود قرار داده است.
نکته دیگر و البته جالب اینجاست که رویانیان در ابتدا خبر استعفای استیلی را تائید کرد، اما در بیانیه خود سعی کرده است تا اخراج استیلی را مطرح کند که این مسئله جای تامل دارد.
به هر حال استیلی از این تیم جدا شد و باید قبول کرد که عملکرد قابل قبولی در این تیم نداشت  و شاید وی یکی از عوامل ناکامی های پرسپولیس باشد، اما تخریب شخصیت کسی که سال ها پیراهن این تیم و تیم ملی را بر تن داشته است، درست نیست و به هر حال باید به یاد داشت که استیلی از گوشت و پوست این تیم است و توهین به وی به نوعی خودزنی برای پرسپولیس محسوب می شود.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=22274

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر