3

رقیب دیرینه به دنبال توجیه کردن شکست در داربی است

  • کد خبر : 22336
  • ۱۹ آذر ۱۳۹۰ - ۲۱:۵۹

سرمربی تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد رقیب دیرینه به دنبال توجیه کردن شکست در داربی است

سرمربی تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد رقیب دیرینه به دنبال توجیه کردن شکست در داربی است. پرویز مظلومی طی گفت‌وگویی با سایت رسمی باشگاه استقلال در خصوص پیروزی در داربی اظهار داشت: شرایط‌مان برای این بازی سخت بود. به هر حال چند بازیکن تیم‌ مصدوم بودند و حتی در زمین هم با وجود آسیب‌دیدگی فوتبال بازی کردند. کرار و حیدری را هم که برای این دیدار در اختیار نداشتیم، اما خوشبختانه تلاش و دوندگی بچه‌ها در زمین نتیجه‌بخش شد و توانستیم به یک برد خوب برسیم. من به تمام بازیکنان تیم بابت این تعصب و جنگندگی خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم بتوانیم به همین روند ادامه دهیم.

پایگاه خبری افق – مظلومی در خصوص قضاوت ممبینی در این دیدار گفت: من احترام خاصی برای ایشان قائلم اما فکر می‌کنم ۲ صحنه مشکوک به پنالتی داشتیم که داور می‌توانست به نفع ما اعلام پنالتی کند. با این حال کارشناسان باید در این خصوص نظر بدهند.

سرمربی استقلال در خصوص جوسازی‌های پرسپولیس و ایراد به برنامه‌ریزی‌های سازمان لیگ هم اعلام کرد: آنها به دنبال توجیه بعد از باخت خود هستند. ما هم برای این بازی مشکل داشتیم، اما گلایه نکردیم و تلاش‌مان بر این بود که با دوندگی و جنگندگی بیشتر به برد برسیم. پرسپولیس اگر از لحاظ بازیکن، مهره کم دارد باید در نقل و انتقالات فکر این روزها را می‌کرد. ما در نقل و انتقالات موفق عمل کردیم که امروز خوشبختانه با کمبود بازیکن مواجه نیستم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=22336

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر